سرلشکر جعفری در همایش دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی؛
فرمانده کل سپاه گفت: اگر به وقایع ۲۰ سال گذشته در منطقه بنگریم، می‌بینیم که استکبار همواره شکست خورده و ملت‌های منطقه پیروز شده‌اند.
کد خبر: ۵۳۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 14 December 2017
 سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنجشنبه ۲۳ آذر) در همایش دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی که در مسجد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله اعظم برگزار شد، اظهار کرد: وجه مشترک همه دانشگاه‌های سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: تربیت یک پاسدار در تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها، موضوعی مهم و اصلی است که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو بعد داخلی و خارجی دارد، تصریح کرد: بعد خارجی انقلاب در مقاومت اسلامی خلاصه می‌شود که خوشبختانه امروز در سطح منطقه و جهان در حال گسترش است و جبهه مقاومت پیروزی‌های پی‌درپی را بدست آورده که به دلیل رشادت جمعی از مجاهدان انقلاب است.

سرلشکر جعفری با تاکید به اینکه این پیروزی‌ها نصرت الهی را برای انقلاب و جبهه مقاومت به ارمغان آورده است، گفت: اگر به وقایع ۲۰ سال گذشته در منطقه بنگریم، می‌بینیم که استکبار همواره شکست خورده و ملت‌های منطقه پیروز شده‌اند.

فرمانده کل سپاه افزود: امروز مقاومت در کشورهای اسلامی ادامه دارد و توطئه‌های دشمنان و دست‌های پشت پرده آمریکا و اسرائیل و سعودی‌ها و برخی کشورهای منطقه رو شده است و شکست‌ها را متحمل شدند ؛ وظیفه ما نیز این است که این پیروزی‌ها را تثبیت و گسترش دهیم.

وی با اشاره به این موضوع که مبارزه با استکبار اصل اساسی انقلاب است که رعایت درست آن پیروزی‌ها را حاصل کرده است، گفت: پیروزی‌های واصله نتیجه حرکت امت اسلامی با هدایت رهبری امت است و تا زمانی که این راه را محکم دنبال کنیم نصرت بیش از پیش نصیب انقلاب می‌شود. 

سرلشکر جعفری عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را حاصل رعایت اصل استکبار ستیزی دانست و تصریح کرد: حرکت پرشتاب جبهه مقاومت انقلاب اسلامی ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه با طرح این سوال که آیا انقلاب اسلامی در همین ابعاد خلاصه می‌شود، افزود: قطعا اینگونه نیست؛ مقام معظم رهبری در بیانات خود عوامل پیشرفت کشور را به ۵ دسته تقسیم کردند و فرمودند عوامل داخلی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به این که ایجاد دستگاه‌های اسلامی و سپس اسلامی شدن جامعه دو رکن اساسی بعد داخلی انقلاب هستند، خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در بیانات خود فرمودند امروز در مرحله سوم انقلاب قرار داریم اما به دلیل وجود موانع داخلی در این مرحله به کندی پیش می‌رویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :