مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
در دومین روز برگزاری دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه‌شنبه تراکتورسازی مهمان استقلال خوزستان است.
کد خبر: ۵۴۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 18 December 2017
استقلال خوزستان - تراکتورسازی تبریز؛ جناب متخصص وارد می شود

به گزارش تابناک تبریز، تراکتورسازی به دور از دغدغه‌ی هوای آلوده این روز های تبریز که این روز ها کلانشهر ها را در قرق خود کرده است در اهواز به مصاف شاگردان ویسی خواهد رفت.
 
این دو تیم که وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارند سخت برای موفقیت در این فصل چشم به کسب قهرمانی در جام حذفی دارند.یحیی گل‌محمدی متخصص جام حذفی است و دو بار با ذوب آهن قهرمان این جام شده و در این فصل هم نمی‌خواهد وداعی زودهنگام داشته باشد. البته کار قرمزپوشان تبریزی بسیار دشوار است
 
تراکتور با کاپیتان و بازیکنان جدید می آید
تراکتورسازان که در ابتدای این فصل با محرومیت شرکت در جذب بازیکن روبرو بودند با پایان این محرومیت توانستند با 6 بازیکن جدید قرار داد ببندند.
دانیال اسماعیلی فر، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، قائم اسلامی خواه، ژوردی آلمیدا و رضا شربتی نفرات جدید تراکتورسازی هستند.یحیی با جذب این بازیکنان در فکر بستن خط دفاع مستحکم برای ادامه بازی هاست جایی که تراکتور در نیم فصل نخست جزو تیم های ضعیف خط دفاع بود.
 
کاپیتان می آید

مهدی کیانی نیز با اتمام محرومیت دوماهه خود نیز میتواند خط هافبک و میانی تراکتور را سرو سامان بدهد. دیگر یحیی نباید دغدغه‌ی کمبود بازیکن داشته باشد و بتواند با استفاده از تخصص خود جام حذفی را برای تبریز بیاورد.
 
 استقلال خوزستان با ۲۱گل خورده صاحب بدترین خط دفاع است که در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. این تیم نیز که با روز های اوج خود در دو فصل گذشته فاصله گرفته امیدوار است تا از میزبانی خود در این دیدار و حضور هواداران خود بهره بگیرد.
 

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:

دوشنبه ۲۷ آذر:

خونه به خونه - گسترش فولاد  ساعت ۱۳:۴۵

استقلال تهران - ایرانجوان ۱۶:۲۰

سه‌شنبه ۲۸ آذر:

استقلال خوزستان - تراکتورسازی ساعت ۱۴:۳۰

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان  ساعت ۱۶:۲۰

  1.  
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار