کد خبر: ۵۴۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 19 December 2017
آلودگی هوای تبریز مطمئنا محصول یکی دوهفته پیش نیست ، اختصاصی هم به دولت فعلی یا دولت احمدی نژاد  ندارد، در واقع دسترنج زحمت همه  آنهاست

 
به گزارش تابناک تبریز، در خصوص  بحران زیست محیطی کشور شاید بتوان گفت همه دولتها مشارکت فعال یکسانی در بوجود آمدن آن داشته اند.اما نکته بدیهی این روزها در این فضای غبارگرفته تبریز قابل مشاهده است هم نوایی همه در خودآزاری است.
 
استانداری ، انگار اخبار لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری را پخش میکند.در حالیکه می دانستند و پیش بینی شده بود وضعیت هوای تبریز تا 5 شنبه اینگونه است ، بهتر بود از همان ابتدا مدارس را تعطیل کنند تا مردم بصورت اتوماتیک راهی سفرهای دلخوشی خود شوند و شهر بالتبع از تعداد ماشین ها در سطح شهر کاسته می شد.
 
بجای این تدبیر ، معاونت سیاسی و امنیتی استان بحران انتظار در شنیدن خبر تعطیلی مدارس را ایجاد می کند .هر شب قرار مردم نشستن پای تلویزیون شده برای شنیدن تکلیف فردا.
 
از آن طرف مردم ، انگار اخبار تعطیلی مدارس رویداد خاطره انگیزی شده برایشان. بجای ناراحتی و دلهره از وضع موجود و  همراهی با مسئولان در استفاده نکردن از خودروهای شخصی ، بیش از گذشته ماشین هایشان را به خیابان ها می آورند. و اینگونه است که حتی تعطیلی 3 روزه مدارس نیز از مقدار الودگی هوا نمی تواند بکاهد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار