باشگاه تراکتورسازی قبل از شروع بازی با استقلال با بیانیه علیه سرمربی و جریمه یحیی گل‌محمدی تیم خود را وارد حاشیه کرده است.
کد خبر: ۵۴۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 01 January 2018

تراکتورسازی روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد. بعد از اتمام محرومیت از نقل و انتقالات و جذب بازیکنان سر شناسی مثل امید عالیشاه، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، قائم اسلامی‌خواه، رضا شربتی، جوردی آلمیدا و .... به نظر می‌رسید کشتی تراکتورسازی در ساحل آرامش پهلو گرفته است اما شکست مقابل پرسپولیس کافی بود تا اختلافات درونی و حواشی پنهان این تیم را علنی کند.

پس از جریمه 20 درصدی گل محمدی و اعلام بدموقع آن توسط مدیریت باشگاه؛ یحیی امروز نیز در گفتگوی خود نشان داد که این خبر تمرکز وی را قبل از بازی مهم روز جمعه با استقلال تحت الشعاع قرار داده است.از حواشی اخیر باشگاه که بگذریم شایعات داغی درباره تغییر و تحول در کادر فنی باشگاه شنیده میشود.

 

* نکونام یا دنیزلی شایعه در تبریز

گفته می‌شود مسئولان تراکتورسازی به دنبال تغییر مربی هستند و در صورت شکست مقابل استقلال گل‌محمدی از هدایت این تیم برکنار خواهد شد. گل‌محمدی که در شرایط سخت به کمک تراکتورسازی و مدیریتش آمد و مسئولیتی را پذیرفت که کمتر کسی حاضر به قبول آن می‌شد حالا در شرایط سختی که دارد از طرف باشگاه تنها گذاشته شده و به شدت تحت فشار است.

در تبریز صحبت از جواد نکونام مطرح شده و برخی دیگر مربی آینده این تیم را مصطفی دنیزلی ترکیه‌ای می‌دانند. البته این اخبار در حد شایعه و گمانه‌زنی است اما اگر بعد از بازی با استقلال نیمکت تراکتورسازی بار دیگر دستخوش تغییر شد نباید تعجب کرد.

به نظر میرسد آرامش واژه‌ای غریب با تراکتورسازی است و مدیران این تیم هیچ وقت از این مسئله استقبال نمی‌کنند. باید منتظر روزهای آینده ماند و دید چه اتفاقی حول یکی از پر هواداراترین باشگاه‌های ایران رخ می‌دهد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
حتی اگر به استقلال هم ببازیم یحیی باید بماند چون تیم برای هماهنگی نیاز به زمان دارد.متاسفم برای اجرلو.اگر این برکناری صورت گیرد دیگر تراکتور روی آرامش نخواهد دید.برای تراکتوری که سالها ازبازیکنان پیر استفادهرکرده یحیی بهترین گزینه است تا به صورت ریشه ای برای تراکتور کار کند.
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
با عرض سلام وادب
از همون اولشم جوادنکونام بهترین گزینه بود که متاسفانه اینجوری نشد.آقا یحیی عشقش پرسپولیسه واستادیوم چنان با عشق از هوادارهای پرسپولیس رو نظاره می کرد مثل اینکه عاشق ومعشوق همدیگه رو دیده باشند.من هوادار تراکتورم وباخت به پرسپولیس رو به آقا یحیی وهمه پرسپولیسی های دیگه تبریک می گم.فوتبال برد وباخت داره ولی داداش یحیی ای کاش اینهمه تعصب که به پرسپولیس داری رو به تیمت تراکتور داشته باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
راس میگه ایرج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :