شهردار تبریز در مراسم آغاز رویداد تبریز ۲۰۱۸:
شهردار تبریز با بیان این‌ که «تبریز 2018» مبداء اوج‌گیری جایگاه‌ بین‌المللی تبریز است، گفت: تبریز ۲۰۱۸ فرصت طلایی تبریز است.
کد خبر: ۵۴۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 04 January 2018

ایرج شهین باهر عصر امروز در مراسم آغاز رویداد تبریز ۲۰۱۸ در تالار پتروشیمی تبریز با تشکر از عنایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و پشتیبانی استاندار آذربایجان‌شرقی در امر برپایی رویداد تبریز اظهار داشت: تبریز نگین تابناک مشرق زمین، نخستین پایتخت گردشگری جهان، خاستگاه مشروطیت، مهد انقلاب، شهر علامه‌ها، سرداران شهید، شهر شعر و ادب و کانون تجارت در ادوار گذشته توانسته پیشگامی خود در عرصه‌های مختلف را به اثبات رسانده و در حال درنوردیدن درهای ناگشوده دیگر جهان است.

وی افزود: هنرمندان خوش‌ذوق تبریز همیشه عاشقانه طرح‌های بهشتی ارائه داده‌اند تا فاتح تمام عیار هنرهای جهان باشند.

شهردار تبریز شهر ابراز کرد: هنر بی‌بدیل تبریز کاری کرد که فرش تبریز جهانی شود و البته این شهر دارای بزرگ‌ترین بازار مسقف و آجری جهان است که بیش از یک کیلومتر طول دارد.

شهین‌باهر گفت:از دیگر اماکن تاریخی می‌توان به وقف‌نامه ربع رشیدی اشاره کرد که گوی سبقت از شهرهای مطرح ربوده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است مدیران با رویکرد شهری در توسعه پایدار شهری و فراهم کردن سرمایه‌گذاری در گستره این شهر، تلاش کرده و به یک ارتقای در شأن شهر برسیم.

شهین‌باهر با اشاره به اینکه همه داشته‌های تاریخی این شهر در کنار موقعیت جغرافیای و طبیعت زیبای دست به دست هم داده تا تبریز شاخص بالای در گردشگری کسب کند، افزود: همین امر به نیکی خلق شد و باعث انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در تبریز شد.

وی تاکید کرد: شهر تبریز با همه با آوازه جهانی میزبان گردشگران جهان خواهد بود که آن را فرصت طلایی برای تبریز می‌دانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :