سرمربی تیم فوتبال استقلال از اینکه هواداران این تیم در جریان دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه حضور نداشتند، ابراز تعجب کرد.
کد خبر: ۵۴۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 05 January 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها، وینفرد شفر پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم، هواداران‌مان را در ورزشگاه ندیدم و متوجه نشدم چرا این اتفاق افتاد! حق آنهاست که به ورزشگاه بیایند. من باید از بازیکنانم تشکر کنم که قوی بازی کردند و به دنبال سه امتیاز بودند. همان‌طور که گفته بودم با تیم خوب و متسحکمی بازی داشتیم و اصلاً بازی آسانی نداشتیم.

وی افزود: باید از تیمم تعریف کنم ما به دنبال سه امتیاز بودیم و بازی آسانی نداشتیم، دیروز هم گفتم حریف ما تیم بسیار خوب، قدرتمند و محکمی است. دو اشتباه در کار دفاعی داشتیم که گلرمان بسیار خوب این توپ‌ها را دریافت کرد. در 4،5 دقیقه پایانی بازی شانس برنده شدن داشتیم.

شفر در ادامه تأکید کرد: می‌دانید 788 چیست؟ ما 788 دقیقه دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و هیچ توپی وارد دروازه ما نشده است به گلرمان تبریک می‌گویم به همه بازیکنان که در این دقایق بازی کردند تبریک می‌گویم و این رکورد نشان‌دهنده نظم تیمی است. از عملکرد امروز تیمم راضی هستم. با تیم قوی بازی داشتیم و وقتی با تیم قوی بازی داشته باشی و هواداران نباشند که به شما قدرت دهند کارتان سخت‌تر می‌شود. دیروز هم گفتم عملکرد داور خوب خواهد بود که امروز دیدید این مسأله درست است و من از این بابت خوشحالم که داور تصمیمات درستی گرفت.

 خبرنگاران به شفر اعلام کردند امروز که هوادار استقلالی نبود اتفاق عجیبی نیست و هیچ وقت در تبریز هواداری از پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه نمی‌آید که در این هنگام مدیر رسانه‌ای استقلال اعلام کرد امروز تعدادی از لیدرها همراه آنها بودند که بلیت هم داشتند اما اجازه ورود به ورزشگاه را نگرفتند. 

وی درخصوص اینکه استقلال اصلا تماشاگری در تبریز ندارد، گفت: شما منظورتان این است که حتی یک نفر هم به ورزشگاه نیامده بود تا استقلال را تشویق کند؟ 

در ادامه یکی از خبرنگاران به سرمربی استقلال گفت: شما  اگر به آرشیو مراجعه کنید متوجه می‌شوید که استقلال هیچ وقت در تبریز تماشاگر ندارد. اول از این مطمئن شوید بعدا شاکی باشید. 

شفر در واکنش به این صحبت گفت: اما ما اینگونه هستیم که اگر شما به ورزشگاه آزادی بیایید هم به شما بلیت می‌دهیم و هم سکو در اختیارتان می‌گذاریم. 

بعد از این اظهارنظر خبرنگاران نسبت به سرمربی استقلال موضع‌گیری کرده و برای دقایقی نشست خبری به تنش کشیده شد که یکی از نمایندگان رسانه‌ها به مترجم شفر گفت: شما اصلا بلیت نخواستید و اعلام کردید که تماشاگری در اینجا ندارید. چگونه می خواهید وقتی تماشاگر ندارید هواداران‌تان در ورزشگاه باشند؟ 

در این لحظه مدیر رسانه‌ای استقلال به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: این خبر کذب محض است و ما 10 لیدر از تهران خودمان به تبریز اعزام کردیم اما آنها را به ورزشگاه راه ندادند. 

شفر در ادامه وقتی صحبت‌های خبرنگاران تبریزی را شنید خطاب به آنها گفت: اینجا ورزشگاه شما است و طبیعی است که تماشاگر داشته باشید، اما من دیروز هم در کنفرانس خبری گفتم که شاید تماشاگر فقط به خاطر فوتبال به تبریز نیاید و ممکن است بخواهد دیدنی‌های تبریز را ببیند. حتی خود من هم فقط برای فوتبال نیامدم و آمده‌ام که شهر تبریز را ببینم. 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا این تیم مثل بازی‌های قبل خوب کار نکرد، گفت: این نظر شما است، اتفاقا از نظر من امروز خیلی هم خوب بازی کردیم. 

شفر در ادامه نشست خبری درخصوص اینکه چرا یکی از مدافعانش را در دقایق پایانی به خط حمله برد، گفت:  اتفاقا من می‌خواستم از مدافعان تیمم بخواهم که جلو بروند چون مجید حسینی خوب سر می‌زند و از سوی دیگر هم دیدید که من یک هافبک بیرون بردم و جابر انصاری را که عنصر هجومی تیم است به خط حمله اضافه کردم. مهم برای ما این بود که سه بازیکن کلیدی تراکتورسازی در خط هافبک را از کار انداختیم و فقط نورافکن دو اشتباه داشت که یکی از آنها توسط دروازه‌بان ما با خطای درون محوطه روبرو شد و داور خطای دو ضرب گرفت. از طرفی آنها دو موقعیت داشتند ولی ما 7-6 شانس گلزنی داشتیم که نشد گل بزنیم. یکی از اشکالات ما در بازی امروز پاس آخر به مهاجمین بود که در این موضوع خوب نبودیم و این را هم در نظر بگیرید که نورافکن امروز دفاع چپ نبود و هافبک دفاعی بازی می‌کرد اما چون او جوان است و می‌خواهد یاد بگیرد من پای او می‌ایستم. از طرف دیگر فرشید باقری را هم در اختیار نداشتیم و به همین دلیل ابراهیمی در پست او بازی می‌کرد. 

سرمربی استقلال در مورد اینکه دیدارهای گذشته این دو همواره پرگل بوده اما امروز بازی بدون گل به پایان رسید، عنوان کرد: دو تیم عملکرد خوبی داشتند قبلاً هم گفته‌ام تراکتورسازی بسیار قدرتمند است و خیلی خوب پرس می‌کند. آنها از پاس‌های بلند برای مهاجم شماره 24 خود (فرزاد حاتمی) استفاده می‌کنند. امروز سه بازیکن ما با سه پوزیشن جدید کار کردند. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم اما وقتی خوب شوت نزنی کار سخت می‌شود. بازی مقابل تیمی مثل تراکتورسازی سخت است، در 5 دقیقه آخر موقعیت‌های مسلمی داشتیم که گل نشد و در مجموع صفر بر صفر نتیجه بدی نیست.

شفر در ادامه یادآور شد: قبل از شروع بازی پیراهنی در دست داشتم و به سمت هواداران تراکتورسازی رفتم که روی آن نوشته یاشاسین تراکتورسازی تا همدلی طرفداران بیشتر شود اما متأسفانه آنها چون فاصله زیاد بود نتوانستند آن متن را بخوانند. من این کار را انجام دادم اما متأسفانه متن پیراهن خوانده نشد.

وی در مورد استفاده از پژمان منتظری پس از مدت‌ها، عنوان کرد: از صحبت‌های خوبی که شما داشتید تشکر می‌کنم باید بگویم منتظری بازیکن بزرگی است و او بعد از مدت‌ها مصدومیت امروز در ترکیب ثابت به میدان رفت. او در بازی‌های قبلی حدود 20، 30 دقیقه بازی می‌کرد اما امروز به طور کامل به میدان رفت او فقط روی دو پاس خوب نبود و در مجموع عملکرد خوبی داشت. این بازیکن در خیلی از دقایق با وجود اینکه مدت‌ها بازی نکرده بود در موقعیت‌های تک به تک ضربات سر را می‌زد و عملکرد خوبی داشت.

شفر در پایان به یکی از خبرنگاران اعلام کرد: دفعه بعد یک روز زودتر به تبریز می‌آید تا او را به سطح شهر ببرند و اماکن دیدنی را از نزدیک تجربه کند. چرا که شنیده تبریز شهر بسیار قشنگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار