سلطانی فر:
وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه اولین وزارتخانه ای بود که روسای پنجاه فدراسیون را برای برنامه ریزی به منظور برگزاری باشکوه رویداد تبریز پایتخت گردشکری ٢٠١٨ کشورهای اسلامی به این شهر آورد و برنامه های ویژه و گسترده ای هم برای شور و شعف مردم داریم .
کد خبر: ۵۵۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 11 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، مسعود سلطانی فر در تبریز گفت:ظرفیت ورزش استان آذربایجان شرقی بالأست و مدیریت سیاسی و ورزشی استان هم توانمند هستند و با حمایت و پشتیبانی مردم مَی توانند همچنان موجبات افتخار افرینی جوانان را فراهم کنند. انچه مسلم است اینده خوبی را برای همه رشته های ورزشی در استان آذربایجان شرقی پیش بینی مَی کنم.
وزیر ورزش و جوانان عنوان پایتختی تبریز در گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ را مهم دانست و اظهار داشت :این وزارتخانه اولین وزارتخانه ای بود که روسای پنجاه فدراسیون را برای برنامه ریزی به منظور برگزاری باشکوه رویداد تبریز پایتخت گردشکری ٢٠١٨ کشورهای اسلامی به این شهر اورد و برنامه های ویژه و گسترده ای هم برای شور و شعف مردم داریم .
سلطانی فر با بیان اینکه این عنوان برای تبریز فرصت طلایی برای معرفی جاذبه های گردشگری است گفت : اولین رویداد ورزشی به این مناسبت هم مسابقات کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تحتی است تا با برگزاری آن شور و شعف در بین مردم را بوجود آوریم .

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت: این وزارتخانه برنامه های گسترده ورزشی را برای رونق ورزش استان آذربایجان شرقی در سال ٢٠١٨ به مناسبت پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی تدارک دیده است .

برچسب ها: تبریز2018
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار