مدیرعامل باشگاه اعلام کرد:
به گزارش تابناک تبریز؛ ورزش 3 مدعی شد؛مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در جمعی خصوصی اعلام کرد گزینه نهایی این تیم برای قبول هدایت تیم مصطفی دنیزلی است.
کد خبر: ۵۵۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 11 January 2018

 
 تیم تراکتورسازی شرایط مساعدی ندارد؛ سرخپوشان فوتبال تبریز امروز مقابل نفت تهران نیز تن به شکست دادند تا یحیی گل محمدی بیش از پیش به در خروجی این باشگاه نزدیک شود. در چنین شرایطی مسئولان باشگاه تراکتورسازی از روز های گذشته در تلاش هستند تا یک مربی ترکیه ای را به ایران بیاورد و هدایت تیم را به او بسپارند.

به خدمت گرفتن مربی ترکیه ای به منظور ارج نهادن به خواسته هواداران تراکتورسازی است و به همین دلیل نمایندگان این باشگاه از چند روز قبل در کشور ترکیه با دو مربی بزرگ این کشور وارد مذاکره شده اند.

تراکتورسازان با مصطفی دنیزلی و ارتورو سالام دو مربی صاحب نام فوتبال ترکیه مذاکرات خود را آغاز کردند و امیدوار هستند تا طی یکی، دو روز آینده با یکی از آنها به توافق نهایی برسند و او را جایگزین یحیی گل محمدی کنند.
 
بر این اساس گزینه اصلی تراکتورسازی مصطفی دنیزلی است؛ اما هنوز بر سر مسائل مالی توافق حاصل نشده که اگر این اتفاق نیفتد، سالام جدی تر می شود و شاید این مربی که سابقه سرمربیگری بشیکتاش و چند تیم دیگر ترکیه را دارد، به ایران بیاید.

در چنین شرایطی شایعاتی درباره مذاکره با چند مربی داخلی نیز شنیده می شود؛ اما مدیرعامل تراکتورسازی این موضوعات را رد کرد. آجرلو در جمعی خصوصی درباره وضعیت سرمربیگری تراکتورسازی گفته است: «ما با هیچ گزینه ایرانی مذاکره نکردیم و گزینه اصلی و نهایی مان مصطفی دنیزلی است که انشاءالله با او توافق کنیم و به زودی به ایران بیاید.»

اگرچه اظهارنظر آجرلو به طور رسمی مطرح نشده اما به نظر می رسد با توجه به رابطه خوب مدیرعامل تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی حضور این مربی ترک تبار محتمل است. دنیزلی اولین بار توسط آجرلو به فوتبال ایران آمد و هدایت پاس تهران را برعهده گرفت و حالا هم بدش نمی آید بار دیگر در بازگشت به ایران با آجرلو کار کند. با این شرایط به نظر می رسد طی روزهای آینده بر سر مسائل مالی نیز توافق حاصل شده و دنیزلی کارکشته بعد از پاس تهران و پرسپولیس، هدایت سومین تیم ایرانی را برعهده بگیرد. اتفاقی که برای هواداران تراکتورسازی نیز خوشایند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار