کد خبر: ۵۵۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 12 January 2018

از هفته های گذشته موضوع برکناری یحیی گل محمدی از سرمربیگری تراکتور سازی مطرح شده بود و پس از شکست امروز این تیم مقابل نفت تهران، بركناري گل محمدي تقریبا قطعی به نظر می رسد.

در حال حاضر مسئولین این باشگاه به دنبال بررسی گزینه های جایگزینی این مربی هستند و جالب اينجاستهمه گزینه های خارجی از ترکیه اند.

مصطفی دنیزلی و ارتوغرول ساغلام (Ertuğrul Sağlam) از اصلی ترین گزینه های تراكتورسازي هستند.

دنیزلی اولین تجربه خود در فوتبال ایران را در زمان مدیرعاملی مصطفی آجرلو در باشگاه پاس، تجربه کرد و به همین دلیل شاید مشتاق باشد تا بار سفر را به تبریز ببند ولی گفته می شود این مربی به دلیل بیماری قادر به حضور در تیم جدید نیست که البته این موضوع تایید یا تکذیب نشده است. رقم پیشنهادی دنيزلي هم بالا اعلام شده است.

ارتوغرول ساغلام (Ertuğrul Sağlam) هم از مربیان با تجربه ترکیه محسوب می شود که سرمربیگری در تیم های بشیکتاش ترکیه، بورسیا اسپور ترکیه، اسکی شهیر اسپور ترکیه در کارنامه این مربی وجود دارد.

با این حال، رقم بالای درخواستی گزینه های ترکیه ای می تواند اصلی ترین مانع حضورشان در تراکتور سازی باشد که بر همین اساس گزینه های داخلی نیز می تواند در بین گزینه های این باشگاه جای بگیرد.

از گزینه های داخلی نیز می تواند به جواد نکونام و علیرضا منصوریان اشاره کرد که گفته می شود در صورت عدم توافق با مربیان خارجی، هم نكونام و هم سرمربی سابق استقلال شانس زیادی برای حضور در تبریز خواهد داشت.

هواداران تراکتور سازی در حاشیه دیدار امروز این تیم مقابل نفت تهران خواهان برکناری یحیی گل محمدی شده بودند و از مدیران این باشگاه وضعیت مذاکره با مصطفی دنیزلی و سایر گزینه ها را پرس و جو می کردند.

مديران باشگاه تراکتور سازی از ماه های گذشته توانستند بدهی های سنگین این باشگاه را پرداخت و به خوبی مشکلات را برطرف کنند و در حال حاضر هم اعلام كرده اند بهترین گزینه را انتخاب مي كنند تا نماینده تبریز نتایج دلخواه هواداران را کسب کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار