استاندار آذربایجان شرقى:
استاندار آذربایجان شرقى گفت: موکب‌های خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، مصداق واقعی اخلاص و عزت و اقتدار ایران اسلامی بودند.
کد خبر: ۵۵۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 13 January 2018

مجید خدابخش در آئین تجلیل از فعالان ستاد اربعین حسینی، با اشاره به خدمات گسترده استان آذربایجان شرقی در مرز شلمچه، گفت: در موکب خدمت‌رسانی استان در این نقطه مرزی، شاهد خدمت خالصانه، عاشقانه و بی‌منت خادمان بودیم.

وی با تاکید بر اینکه در طول تاریخ نهضت عاشورا به صورت مردمى استمرار یافته است، ابراز داشت: امیدوارم سال به سال این خدمات با حضور هیئات مذهبی استان بیشتر و گسترده‌تر شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به زیرساخت‌ها در موضوع اربعین، اظهار کرد: اصلى‌ترین وظایف دستگاه‌هاى اجرایى ایجاد زیرساخت‌های دائمی برای خدمات‌رسانی به زائران است.

وی در پایان گفت: براى تهیه یک ساختمان اقامتی در شهر کربلا براى اسکان زائران، با شهردارى تبریز هم‌فکرى کرده و بعد از مطالعه و بررسی موضوع، تصمیم مناسبى اتخاذ مى‌کنیم.

در این آئین از اعضای ستاد خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و خادمان موکب‌های استان در مرز شلمچه، مرز مهران و شهر سامرای عراق تجلیل و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار