اطلاعیه دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی ارس:
مهلت ارسال لوح فشرده آثار برای بازبینی و شرکت در پنجمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس تا 20 بهمن ماه تمدید شد.
کد خبر: ۵۵۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 13 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، دبیر جشنواره تئاتر خیابانی ارس در پاسخ به درخواست های مکرر کارگردانان مبنی بر تبیین فرایند بازبینی گفت: همانگونه که در شرایط و مقررات شرکت در جشنواره و فراخوان عنوان گردیده است، نتایج بازبینی آثار براساس فیلم ارسالی نمایش اجرا شده 25 بهمن ماه اعلام خواهد شد.
ابراهیم نصیری افزود: کارگردانان محترم تا 20 بهمن فرصت دارند لوح فشرده را به همراه مدارک اعلام شده در مقررات جشنواره به آدرس پستی دبیرخانه در منطقه آزاد ارس ارسال دارند و این تاریخ قابل تمدید نبوده و از ارسال صرف طرح اثر نمایشی خودداری نمایند.
مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی منطقه آزاد ارس افزود: این جشنواره در بخش ویژه به موضوعات مختص به منطقه آزاد ارس از جمله اشتغال مولد در مناطق مرزی و آزاد، مرز و مرزبانی (شهدای شهریور 1320) و محیط زیست ارس (با تاکید بر آلودگی آب رودخانه ارس و یا حفاظت از منطقه حفاظت شده ارسباران) و تبلیغ و ترویج ملی و بین المللی در جهت شناخت منطقه آزاد ارس می پردازد.
وی ادامه داد: در بخش دیگر موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ و تقویت بنیانهای خانواده، ایثار و شهادت، ایجاد امید، معضلات اجتماعی، محیط زیست، فرهنگ صلح و دوستی، حقوق شهروندی و موضوعات سنت و مدرنیته مورد تاکید است.
نصیری گفت: در بخش غیررقابتی که بخش آئینی می باشد، آئین، فرهنگ و خرده فرهنگ بومی، بازیهای بومی و محلی با تأکید بر اقوام مناطق آزاد و استان های شمالغرب کشور مورد توجه خواهد بود.
وی گفت: امسال جشنواره علاوه بر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان، پذیرای هنرمندان از مناطق آزاد انزلی، چابهار، قشم، کیش، ماکو و ارس می باشد.
وی تاکید کرد: طبق روال سال های گذشته جشنواره در بخش رقابتی(مسابقه و ویژه) و غیررقابتی (آئینی) برگزار و بر اساس گاهشمار، افتتاحیه جشنواره7 فروردین 1397 همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی خواهد بود.
شایان ذکر است گروه های علاقمند جهت اطلاع از شرایط و مقررات جشنواره به آدرس arashonar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و ارسال پستی مدارک به همراه لوح فشرده فیلم اجرای آثار به دبیرخانه جشنواره به نشانی آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس – سایت اداری – طبقه 4 دفتر مدیریت امور فرهنگی، آموزشی و هنری اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار