فرمانده انتظامي شهرستان هشترود خبر داد
فرمانده انتظامي شهرستان هشترود از كشف 103 كيلوگرم ترياك از یک دستگاه کامیون بنز خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 13 January 2018
 

به گزارش تابناک تبریز از پایگاه خبری پلیس، محمدتقی سلطانی اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هشترود بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر حین کنترل محورهای مواصلاتی  به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود تصریح کرد: در بازرسی از خودرو 76 بطری بسته بندی شده تریاک به مقدار  103 کیلوگرم کشف، خودرو توقیف و 3 متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سلطانی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

شاهرخ اسدالهی دادستان هشترود  نیز در این ارتباط گفت: در مورخه 21 دی ماه سه نفر که دو نفر آنها در کامیون تریلی و یک نفر در  خودرو سواری که اسکورت کامیون تریلی را می کرد از مسیر بندرعباس به مقصد شهرستان بوکان در حال عبور بود در نزدیکی بخش نظر کهریزی دستگیر و در حین بازرسی مقدار ۱۰۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه در تریلی جاسازی شده بود کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار