به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها؛تغییرات کادرفنی تراکتورسازی مهمترین اخبار ورزشی این روزهای ایران است.
کد خبر: ۵۵۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 15 January 2018

 

مدیرعامل تراکتور امشب به ترکیه می‌رود

 مدیرعامل تراکتور امشب قصد دارد در سفری به کشور ترکیه مقدمات کار برای حضور مصطفی دنیزلی مربی ترکیه ای در ایران را فراهم کند و در جلسه رودررو با او به توافق برسد. در صورتی که این توافق نهایی حاصل شود، دنیزلی طی روزهای آینده به ایران سفر و کارش را شروع می کند.

 گروسیان در آستانه خروج از تراکتور

گروسیان کم تجربه از ابتدای فصل تاکنون در همه بازی ها به عنوان دروازه بان اول تراکتورسازی به میدان رفت و در این مدت اشتباهات فراوانی داشت. او اگرچه در چندمسابقه هم عملکرد خوبی داشت، اما امتیاز های حساسی را با اشتباهات خود از تراکتور گرفت که این موضوع عصبانیت کادرفنی و به خصوص هواداران را در پی داشته است.

با توجه به ناراحتی شدید هواداران از گروسیان و نارضایتی از عملکرد این دروازه بان، او حالا در آستانه جدایی از تراکتورسازی قرار گرفته و بعید است جایی در لیست تیم تبریزی برای حضور در تبریز داشته باشد.

 

دنیزلی – تراکتورسازی؛ سوژه رسانه های ترکیه
 
به نظر می رسد باید از سرمربی مسن و مشهور ترکیه ای به عنوان سرمربی جدید باشگاه تبریزی نام برد.
به گزارش خبرورزشی، توجه ویژه ای که رسانه های امروز ترکیه به موضوع حضور احتمالی مصطفی دنیزلی در باشگاه تراکتورسازی نشان دادند اثبات می کند توافقات خوبی میان این دو طرف برای همکاری به دست آمده تا پیرمرد 68 ساله سومین تجربه حضور در فوتبال ایران را به دست بیاورد.
بیشتر سایت های خبری و تحلیلی ترکیه امروز از دنیزلی به عنوان یکی از سوژه های اصلی خود بهره بردند و مدعی شدند این مربی تا یکی دو روز آینده تصمیم نهایی خود برای قبول هدایت تراکتورسازی را اتخاذ خواهد کرد تا چالشی جدید در دوران مربیگری را پیش روی خود قرار دهد.
سایت Fotospor و FutbolArena در گزارش هایی پیرامون روند مذاکرات میان نمایندگان تراکتورسازی و این مربی ترکیه ای مدعی شدند مصطفی دنیزلی در حال فراهم کردن مقدمات سفر به ایران و نشستن روی نیمکت تراکتورسازی است تا بعد از یک سال دوری از فضای مربیگری دوباره هیجان حضور نزدیک در فوتبال را تجربه کند.
 
یحیی در نزدیکی سپاهان!
یکی از منابع نزدیک به باشگاه سپاهان در مورد شرایط زلاتکو کرانچار در این تیم اصفهانی به ما در یک گپ و گفت دوستانه و خارج از مرزهای رسانه ای تاکید کرد با شرایطی که این مربی کروات دارد و نتایج ضعیفی که گرفته، دیگر زمانی برای حمایت باقی نگذاشته و مدیریت باشگاه اگر به گزینه خوبی برسد، کرانچار را برکنار خواهد کرد.
عجیب اینکه یک مربی خارجی و دو مربی داخلی فعلا گزینه های اول باشگاه سپاهان هستند و جالب تر اینکه شنیدیم فرهاد کاظمی و یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی نیز گزینه های داخلی سپاهان تا پایان فصل هستند! البته مشخص نیست این شایعات تا چه حد مشخص است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار