مديرعامل باشگاه تراكتورسازى گفت: وقتى موضوع آمدن سرمربى از تركيه مطرح شد بعضى ها مى گفتند اين مسئله حاشيه درست مى كند و مشكل ساز است اما من گفتم كدام حاشيه و چه مشكلى؟ اگر دنيزلى هم بيايد هيچ مشكلى ايجاد نمى شود چون براى كمك به فوتبال ما مى آيد. تركيه هم كشور همسايه ماست، در صورت حضور او براي سربلندي ايران و مردم آذربايجان در اين كشور كار مى كند.
کد خبر: ۵۵۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 15 January 2018
 

آجورلو در دیدار هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: ما باید در استان مطیع نماینده محترم ولى فقیه باشیم و قدردان ایشان هستیم که به این شکل از مجموعه تراکتورسازى حمایت مى کنند.

وی اضافه کرد: امروز همه ما باید به دنبال اتحاد و برادرى و کنار گذاشتن اختلافات براى سربلندى و موفقیت تراکتورسازى باشیم،  این موفقیت تنها با اتحاد ما حاصل مى شود، دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانى است و الا بین ترک و فارس و لر و عرب و عجم هیچ اختلافى وجود ندارد، همه ما زیر پرچم مقدس جمهورى اسلامى ایران در کنار هم زندگى مى کنیم.

آجورلو ادامه داد: همانطور که در سال هاى دفاع مقدس براى هم جان مى دادیم، امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است اما نباید بگذاریم در فوتبال اهداف خودش را دنبال کند و بین ما دشمنى به وجود آورد، فوتبال باید عامل برادرى و دوستى ها باشد.

وی اضافه کرد: تبریز شهر علامه ها و بزرگان است، علامه جعفرى، علامه طباطبایى و علامه امینى اینها نماد تبریز هستند، مرحوم شهریار نماد فرهنگ این شهر است، این فرهنگ اصیل را در ورزشگاهها به تصویر بکشید و شان و جایگاه بزرگ این مردم شریف را نشان بدهید، من فارس هستم اما با کمال افتخار خدمتگذارى شما مردم اذربایجان را مى کنم چون هیچ اختلاف و فاصله اى وجود ندارد و همه برادر هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى در ادامه گفت: وقتى موضوع آمدن سرمربى از ترکیه مطرح شد بعضى ها مى گفتند این مسئله حاشیه درست مى کند و مشکل ساز است اما من گفتم کدام حاشیه و چه مشکلى؟ اگر دنیزلى هم بیاید هیچ مشکلى ایجاد نمى شود چون براى کمک به فوتبال ما مى آید. ترکیه هم کشور همسایه ماست، در صورت حضور او برای سربلندی ایران و مردم آذربایجان در این کشور کار مى کند براى موفقیت و سربلندى تراکتورسازى،هیچ اختلاف و فاصله اى هم وجود ندارد و مردم شریف آذربایجان هم جز این چیز دیگرى نمى خواهند ما مى توانیم در کنار هم به موفقیت هاى بزرگى برسیم. از آذربایجان سرافراز که سر ایران است تا هرمزگان در جنوب کشور همه برادر هستیم.

آجورلو گفت: تا امروز ١١ میلیارد تومان از بدهى گذشته این باشگاه را پرداخت کردیم، اعضاى هیات مدیره شاهد هستند که من در این مدت یک ریال براى خودم برداشتى نکردم،  همچنین هیچ کمکى از جایى نگرفتیم و با درآمدزایى این هزینه ها را تامین کردیم.

وی ادامه داد: با کمک هواداران بیش از این هم مى توانیم درآمدزایى داشته باشیم و باشگاه را ثروتمند کنیم. ما باید به دنبال تحقق اهداف بزرگى باشیم که تراکتورسازى را در ایران و در اسیا سربلند کند.

ششگلانى رییس هیات فوتبال استان نیز در این نشست با قدردانى از آیت الله آل هاشم برگزارى چنین جلساتى را بسیار مفید و تاثیرگذار ارزیابى کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :