سرمربی جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: شاید بپرسید چرا من به تبریز آمدم. دوستان من شاهد هستند که از کشورهای قطر، عربستان و حوزه خلیج‌فارس پیشنهادهایی داشتم ولی ایران مثل کشور ترکیه فوتبال خیز است، در فوتبال اینجا هیجان، شادی، انتظارات و باور وجود دارد به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم.
کد خبر: ۵۵۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 21 January 2018

به گزارش تابناک تبریز از باشگاه تراکتورسازی تبریز، مصطفی آجورلو در جلسه معارفه ارتورول ساغلام، اظهار داشت: من از ساغلام فقط انتظارات فوتبالی دارم، حتی در جریان حضور در نماز جمعه به او نگفتم که با هم به آنجا برویم. این اتفاق با علاقه و اشتیاق و به درخواست خود او رخ داد که من هم طبیعتاً همراهی کردم. انتظارات من از او در چارچوب فوتبال خواهد بود و نه چیزی غیر از این.

وی افزود: زندگی شخصی هرکسی به خودش مربوط است. قرارداد ما در چارچوب فوتبال خواهد بود. ما برای رسیدن به پیروزی دست به رفتارهای غیر اخلاقى نمی‌زنیم و معتقدیم که باید در زمین مسابقه به حق‌مان برسیم. سالام یعنی سالم از نظر فکری، ذهنی و کاری. یک سرمربی سالم به تبریز آمده تا این تیم را قهرمان کند. ما هم تمامی خواسته‌هایش را در اختیارش قرار می‌دهیم تا بتواند تیم ما را قهرمان ایران و آسیا کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که درجمع بازیکنان این تیم صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: تمامی مدیران و مربیانی که تا امروز بودند برای ما محترم هستند و برای این باشگاه زحمت کشیدند. حال ما باید آینده‌ای خوب برای این باشگاه رقم بزنیم تا برای همیشه در تاریخ این باشگاه باقی بماند. همه اعضای تیم باید با هم رفیق باشند و پرانرژی کارمان را دوباره آغاز کنیم. از شما هم می‌خواهم این تیم را روی پای خودش نگه‌دارید. همان‌طور که امام علی (ع) فرمودند، فرصت‌ها مثل ابر بهاری هستند، ما هم فرصت‌ها و امتیازات زیادی از دست دادیم. باید کارمان را از مشهد و دیار امام رضا (ع) شروع کنیم و تمامی امتیازات را به خودمان اختصاص بدهیم.

آجورلو ادامه داد: ما یک تیم فوتبالی هستیم که میلیون‌ها نفر از افراد چشم‌شان به ماست. هرکسی من را می‌بیند، می‌گوید ممنونم که مربی بزرگی برای ما آوردید. تمامی امور تیم را به سالام سپردم، چون می‌خواهیم با او موفق شویم. 22 روز دیگر می‌خواهیم در اولین بازی آسیایی الاهلی را شکست دهیم، بزرگ‌ترین اندیشمندان معتقدند اگر خودت اعتقاد نداشته باشی نمی‌توانی کاری را انجام دهی و باید به آن باور داشته باشی. من به خدای خودم، سرمربی و شما باور دارم.

وی در پایان گفت: می‌خواهم به ساغلام و دستیارانش بگویم که من به این تیم و این جوان‌ها اعتقاد دارم و می‌دانم که ما را به اهداف‌مان خواهند رساند. ما برای اینکه به مردم این اعتماد را بدهیم که تیم قبلی نیستیم باید فوتبالی زیبا، تکنیکی و پر گل انجام دهیم تا باور کنند که متحول شدیم.

آجورلو: می‌خواهیم با ساغلام قهرمان ایران و آسیا شویم/در جریان حضور در نماز جمعه به او نگفتم که با هم به آنجا برویم/ ساغلام: قلبم از گریه کودک هوادار تراکتورسازی به درد آمد
 

پس از آجورلو، نوبت به ساغلام رسید.ارتغرول ساغلام در مراسم معارفه خود در جمع مدیریت باشگاه و اعضای تیم اظهار داشت: از مدیرعامل باشگاه متشکرم که در کنار سمت مدیرعاملی، به‌عنوان یک پدر حرف‌های خوبی زدند. با وجود حرف‌هایی که ایشان زدند حرف خاصی ندارم چون ایشان گفتنی‌ها را گفتند.

 وی افزود: در آینده قرار است بیشتر با هم باشیم و حرف‌های زیادی برای گفتم داشته باشیم. من به همین خاطر فهرست‌وار مسائل و اهداف اصلی‌ام را به شما می‌گویم.
سرمربی جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: شاید بپرسید چرا من به تبریز آمدم. دوستان من شاهد هستند که از کشورهای قطر، عربستان و حوزه خلیج‌فارس پیشنهادهایی داشتم ولی ایران مثل کشور ترکیه فوتبال خیز است، در فوتبال اینجا هیجان، شادی، انتظارات و باور وجود دارد به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم.
ساغلام خطاب به بازیکنان تصریح کرد: تراکتورسازی پتانسیل بزرگی است. به شما اعتمادی وجود دارد تا برای این تیم افتخارآفرینی کنید. همه این گزینه‌ها برای کادر فنی امتیاز بزرگی محسوب می‌شود و در کنار آن انتظارات، مسئولیت‌هایی برای ما وجود دارد.
وی ادامه داد: من در یکی از بازی‌های اخیر تراکتورسازی کودکی را دیدم که در قسمت تماشاگران گریه می‌کرد، قلبم از این اتفاق درد کرد. چون من کودکان را خیلی دوست دارم و اصلاً نمی‌خواهم ناراحتی آن‌ها را بار دیگر ببینم. انشالله دیگر این کودکان را گریان نبینیم و خنده را بر لبان آن‌ها بیاوریم.
سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی گفت: وضعیت فعلی تیم ما مشخص است و به‌طور حتم شما هم از شرایط فعلی راضی نیستید و هر طور که شده باید از این شرایط بحرانی خارج شویم. من به همه شما ایمان‌دارم. زمان زیادی نداریم چون روز جمعه باید نخستین بازی خودمان را انجام دهیم.
ساغلام تأکید کرد: اما معتقدم شما هنوز 50 درصد از قابلیت‌های خودتان را استفاده نمی‌کنید. ازاین‌پس باید یک سری کارهایی را با هم انجام دهیم. اول‌ازهمه این است که باید یک خانواده باشیم، همدیگر را دوست داشته باشیم، با یکدیگر با احترام حرف بزنیم و به یکدیگر کمک کنیم.
وی اظهار داشت: باور کنید که از این لحظه باید با هم زندگی کنیم. منیت را از میان برداریم و ما باشیم. اگر به یکدیگر کمک کنیم و در کنار هم باشیم خواهیم دید که می‌توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم و روزهای بهتری برای تیممان ایجاد کنیم.
سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از این به بعد باید با نیت خوب کارهایمان را شروع کنیم و با نیت خوب تا آخرین لحظه بجنگیم و معتقدم خدا هم به چنین تیمی که نیت خوبی داشته باشد کمک می‌کند.
ساغلام تصریح کرد: حال باید وارد دوران پرتلاطمی شویم. روز جمعه این دوره ما آغاز می‌شود و 3 ماه طول خواهد کشید که در این 3 ماه 16 بازی خواهیم داشت. باید از روزهای پرفرازونشیبی عبور کنیم.
این مربی ترکیه‌ای عنوان داشت: ما برای اینکه این روزها را با موفقیت و به دست آوردن دل هواداران سپری کنیم باید بیشتر و بیشتر تلاش کنیم. در این 3 ماه می‌خواهم به‌طور کامل در اختیار تیم باشید. همه شما بازیکنان انسان‌های عاقلی هستید. باید یک ارزیابی خوب از گذشته داشته باشید و شرایط را برای آینده بهتر رقم بزنید.
وی گفت: ما از گذشته قرار است درس بگیریم و در آینده از آن استفاده کنیم. پس‌ازاینکه از این تجربیات به نحو احسن استفاده کردیم باید خاطرات تلخ گذشته را کنار بگذاریم و با امیدواری به آینده بنگریم.
گزارش تراکتورکلاب می‌افزاید، ارتغرول ساغلام ادامه داد: ما هم سال‌های زیادی فوتبال بازی کردیم و می‌دانید که برخی بازیکنان به هر علتی در گذشته کمتر بازی کردند یا حتی بازی نکردند. چنین تغییراتی برای این بازیکنان فرصت طلایی محسوب می‌شود چون همه‌چیز از صفر شروع می‌شود و در چشم سرمربی همه در نقطه ابتدایی هستند.
سرمربی تراکتورسازی گفت: همه شما برادران من هستید و حتی در بین شما بازیکنانی هستند که هم سن پسر من هستند. می‌خواهم همه بدانید هرکسی که خوب بوده و برای تیم مفید باشد در کنار ما خواهد ماند چون ما به تراکتور آمدیم تا مفید واقع شویم.
وی تأکید کرد: به‌عنوان کسی که مسئولیت دارم و از طرف مدیرعامل انتخاب شدم، دیدم که در فرودگاه تبریز هزاران نفر به پیشواز ما آمده بودند. آن‌ها چه خواسته‌ای از ما داشتند؟ انتظار داشتند که سرمربی آمده وضعیت تیم ما را بهبود ببخشد تا شرایط بهتری تجربه کنیم و خنده بر لب‌های کودکان ما نقش ببندد.

ساغلام افزود: ما قرار است اینجا به شما کمک کنیم و شما هم قرار است به ما کمک کنید تا ما این تیم را به جایگاهی که لایق آن است برسانیم. در راستای این هدف همه باید به هم کمک کنیم.
سرمربی جدید تراکتور در پایان گفت: زیاد حرف زدیم. حال باید به تمرین برویم و آماده شویم تا با کمک خداوند به خواسته‌هایمان برسیم و شرمنده هواداران نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار