رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از کسب نشان نقره وزن به اضافه 100 کیلوگرم مسابقات جودوی گرند پری (جایزه بزرگ) تونس توسط ملی پوش این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 22 January 2018

به گزارش تابناک : حسین محمودی روز دوشنبه افزود: 'جواد محجوب' جودوکار چنارانی در آخرین روز رقابتها به میدان رفت و با راهیابی به دیدار پایانی مسابقات موفق به کسب نشان نقره شد.
وی گفت: محجوب در گام نخست جودوکار مراکشی را در 46 ثانیه شکست داد و در دومین مبارزه خود نایب قهرمان پیکارهای قهرمانی قاره آفریقا از کشور مصر را با ضربه فنی پشت سر گذاشت.
او افزود: ملی پوش شایسته جودو ایران در مرحله یک چهارم نهایی قهرمان روسی سال 2015 جوانان جهان را در 46ثانیه ضربه فنی کرد و راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله با شکست جودوکار رومانیایی فینالیست شد.
محمودی گفت: محجوب در مسابقه نهایی با مبارزه ای نزدیک نتیجه را به الکساندر گوردینکو، جودوکار عنوان دار اوکراینی واگذار کرد و به عنوان نائب قهرمانی نخستین مرحله رقابتهای گرند پری 2018 بسنده کرد.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی افزود: علی قلی پور، دیگر جودوکار جوان خراسان رضوی نیز در روز نخست این رقابتها به میدان رفت و در گام نخست رقابتهای وزن منهای 60 کیلوگرم که 31 جودوکار جهان در آن حضور داشتند مغلوب یک جودوکار اسپانیایی شد و از دور مسابقات کنار رفت.
نخستین مرحله رقابتهای جودوی گرند پری 2018 که با حضور 383 جودوکار از 46 کشور از روز 29 دی در تونس آغاز شده بود، دیشب به پایان رسید.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار