نماینده شبستر که قصد ورود به سالن شهیدپورشریفی داشت با ممانعت مامورین نیروی انتظامی همراه شد.
کد خبر: ۵۶۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 10 February 2018

 معصومه آقاپور نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی برای حضور در مراسم توزیع مدال‌ها مسابقات کشتی جام تختی قصد ورود به سالن شهید پورشریفی را داشت که ماموران حاضر در سالن از ورود وی ممانعت به عمل آوردند.

این قضیه با وساطت رحیم شهرتی‌فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ختم به خیر شده و آقاپور موفق به حضور در سالن شد.

نظمی: مسابقات بدون حاشیه انجام شد

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مورد این موضوع گفت: با توجه به اینکه تیم اکراین اعلام کرده بود که در کادر فنی تیمش خانم حضور دارد، طی نامه‌ای به شورای تامین امنیت استان درخواست اجازه ورود خانم‌های مسوول را به سالن مسابقات را کرده بودیم که با این موضوع موافقت شده بود.

نظمی گفت: هر چند مربی خانم از کشور اکراین با این تیم به تبریز سفر نکرد، اما از روز اول مسابقات نایب رییس کشتی بانوان در سالن حضور داشته و هیچ مشکلی وجود نداشت و نماینده شبستر که‌ از ورودش به سالن ممانعت شده بود، با پیگیری دکتر شهرتی این موضوع حل شد.

وی گفت: جا دارد از کلیه مسوولان برگزاری مسابقات و همچنین مامورانی که وظیفه تامین امنیت مسابقات را برعهده داشتند، تقدیر و تشکر نمایم و باید عنوان کنم مسابقات کشتی بین‌المللی جام تختی تبریز بدون کوچک‌ترین حاشیه ای برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار