تراکتور سازی برای دومین هفته پیاپی به برد رسید و نشان از روزهای اوج خود داد و برای دومین هفته پیاپی یکی از بازیکنان در تیم برتر هفته قرار گرفت.
کد خبر: ۵۶۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 10 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، هفته ی بیست و سوم لیگ برتر که از دربی تبریز برگزار شد و در اصفهان با تساوی سپاهان پایان یافت شاهد حواشی فراوانی بود .

در اولین بازی این هفته در تبریز دیداری جذاب بین تراکتورسازی و گسترش فولاد برگزار شد . در این بازی تراکتور در نیمه اول با یک گل عقب افتاد ولی در 15 دقیقه آخر بازی با کامبکی استثنایی ، بازی را 2 بر 1 به نفع خود کرد و دومین برد پیاپی خود را با ساغلام جشن گرفت

بی تردید یکی از بازیکنان تاثیر گذار در این کامبک تراکتور دانیال اسماعیلی فر بود که با ورود و درخشش در عرض این بازیکن 15 دقیقه نتیه به سود تیمش در استادیوم یادگار امام تبریز رقم خورد . اسماعیلی فر در دقیقه 76 با حرکت پا به توپ خود و پا عوض کردن برق آسایش به راحتی مدافع گسترش فولاد را از میان برداشت و با سانتری دقیق برای احسان پهلوان پایه گذار گل اول تیمش شد .
در ادامه و در دقیقه 93 ؛ اسماعیلی فر توپ بلوکه شده توسط دفاع گسترش را در پشت محوطه جریمه کنترل کرد و با سانتر آن به محوطه 18 قدم باعث شد مدافع حریف مرتکب خطای پنالتی شود و با گل شدن این موقعیت ، تراکتورسازی فاتح دربی تبریز شد .

تیم برتر هفته به ترتیب زیر است:

 

 

دروازبان :

محسن فروزان ( پارس جنوبی جم )

 

مدافعان :
محمد دانشگر ( سایپا تهران )

پژمان منتظری ( استقلال تهران )

محمد انصاری ( پرسپولیس تهران )

هافبک ها :

شاهین ثاقبی ( پیکان تهران )

فرشید اسماعیلی ( استقلال تهران )

دانیال اسماعیلی فر ( تراکتورسازی تبریز )

وحید امیری ( پرسپولیس تهران )

 

مهاجمان :

مهدی ترابی ( سایپا تهران )

جابر انصاری ( استقلال تهران )

علی علیپور ( پرسپولیس تهران )

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار