178 پروژه صنعت برق استان با اعتبار 455 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر مدیریت کمبود برق در استان، گفت: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته، در دو سال آینده به نقطه‌ای برسیم که صنعت‌گران از کمبود برق گلایه نداشته باشند.
کد خبر: ۵۶۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 10 February 2018

مجید خدابخش در آیین افتتاح همزمان 178 پروژه صنعت برق استان، اظهار کرد: صنعت برق، شاخص توسعه یافتگی کشورهاست و هر چه مصرف برق در کشوری بیشتر باشد، آن کشور توسعه یافته‌تر خواهد بود.

وی افزود: بیمارستان‌ها و سایر بخش‌های مهم و حیاتی، باید از منظر وجود برق اضطراری و ژنراتور کنترل شوند.

خدابخش تأکید کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته در استان، ظرف دو سال آینده به نقطه‌ای برسیم که صنعت‌گران از کمبود برق گلایه‌ای نداشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تأمین برق و تأسیس نیروگاه‌ها، گفت: مجموع سرمایه‌گذای‌ها در صنعت برق به خصوص در نیروگاه‌ها بیش از سایر عرصه‌هاست.

وی با بیان اینکه دنیا به سمت بهره‌وری در حوزه انرژی حرکت می‌کند، گفت: باید تأمین برق شهرها و روستاها را به سمت استفاده از انرژی خورشیدی مدیریت کنیم و این مسأله را نهادین سازیم.

وی عنوان کرد: می‌توان کنتورهای برق را نیز به منظور مدیریت مصرف به صورت پیش‌پرداخت درآورد تا مصرف کننده قبل از مصرف برق، هزینه را پرداخت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :