معاون فرهنگی دادگستری استان خبر داد؛
معاون فرهنگی دادگستری یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ صلح و سازش بین اقشار مختلف جامعه گفت: همایش استانی صبر و مهربانی روز پنج شنبه 26 بهمن ماه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 13 February 2018

به گزارش تابناک یزد، «محمدرضا عرشیان» در نشست خبری همایش استانی صبر، با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما تأیید شده انبیاء و اولیاء است و مردم به عنوان عبادت و امر مقدس در یوم الله دهه فجر مشارکت کردند.

وی افزود: تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که توسط پرسنل قضایی و اداری دادگستری انجام می‌شود باید بیش از پیش به اقشار مختلف جامعه منتقل شود .

بنابه گزارش ایسنا-منطقه یزد، معاون فرهنگی دادگستری یزد گفت: فعالیت‌های این معاونت درون و بروم سازمانی است که با هدف ارتقا فرهنگ دینی و سازمانی در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته است .

عرشیان رسیدگی به امور معنوی، رفاهی، اردویی و اخلاقی را از دیگر موارد در دستور کار معاونت فرهنگی دادگستری یزد دانست و بیان کرد: دستگاه قضایی استان جایگاه برتر کشوری را در مسابقات قرآنی به خود اخصاص دادند .

وی ترویج معارف قرآنی را یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های معاونت فرهنگی دادگستری یزد دانست و بیان کرد: امسال هم بیش از 90 درصد از متسابقین یزدی در مسابقات قرآنی دستگاه قضایی کشور حائز رتبه‌های کشوری شدند. 

معاون فرهنگی دادگستری یزد گفت: همایش استانی صبر و مهربانی روز پنج شنبه 26 بهمن ماه ساعت 8 صبح در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار می‌شود .

عرشیان تصریح کرد: ارتقای فرهنگ صلح و سازش، تقویت برادری و همدلی و مهربانی در جامعه، اعتلای فرهنگ قانون‌مداری و قانون محوری، کاهش زمینه‌های درگیری و کاهش ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی، از جمله اهداف برگزاری همایش استانی صبر و مهربانی در استان است.

این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که ادای کلمات مهربانی ومحبت آمیز نقش مهمی در توسعه فرهنگ عمومی جامعه ایفا می‌کند، تأکید کرد: اصحاب رسانه هم باید سعی کنند با ارائه مطالب محبت آمیز در این حوزه نقش آفرینی داشته باشند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار