پیش بازی
تراکتورسازی فردا در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به مصاف الغرافه قطر می‌رود.
کد خبر: ۵۶۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 18 February 2018

به گزارش تابناک تبریز شاگردان ارطغرول ساغلام که در دیدار نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی علی‌رغم عملکرد فنی مناسب، نتیجه را واگذار کردند؛ در دومین دیدار خود مقابل الغرافه قطر صف آرایی خواهند کرد که این دیدار از جهات مختلفی حائز اهمیت بالایی است که در این نوشته کوتاه به آن می پردازیم.

1-دیدار تیم های بدون امتیاز گروه

تراکتورسازی و الغرافه در اولین دیدار خود مقابل الاهلی و الجزیره امارات شکست را پذیرفتند و بدون امتیاز پای به این میدان خواهند گذاشت و هر تیم که سه امتیاز این دیدار را کسب کند به صعود بسیار امیدوار خواهد بود و مساوی در این دیدار به نفع دو تیم بالایی جدول خواهد بود.

2-رویارویی با طارمی و اسنایدر

الغرافه قطر که با جذب دوبازیکن خوب پای به این رقابتها گذاشته است بسیار امیدوار به درخشش این دوبازیکن خود مقابل تراکتورسازی تبریز است.همان طور که در رقابتهای گذشته خود مهدی طارمی همواره وقتی در زمین بوده است در به ثمررساندن گلهای این تیم همیشه نقش مستقیم داشتنه است.وسلی اسنایدر نیز که سابقه قهرمانی در لالیگا با پیراهن رئال مادرید قهرمانی در لالیگا را دارد . او یکی از ارکان کلیدی اینتر در رسیدن به قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۰ بود  . وی در زدن ضربه‌های ایستگاهی ماهر است و بازیکنان تراکتورسازی نباید در نزدیکی های محوطه جریمه ضربه یستگاهی به الغرافه بدهند.

 

3- مصاف دو مربی ترک
الغرافه همچون تراکتورسازی یک سرمربی ترک‌تبار در اختیار دارد. بولنت اویگون از سال 2013 فعالیت در لیگ ستارگان قطر را تجربه نمود .


4-بازیکنان ایرانی این تیم
 محمد پنجعلی، سیروس قایقران، مرتضی کرمانی مقدم، محسن عاشوری، حسن شیرمحمدی، محمدرضا خلعتبری، فرهاد مجیدی و مسعود شجاعی از بازیکنان ایرانی بودند که در گذشته سابقه بازی برای الغرافه قطر را در کارنامه خود دارند.

این دیدار از ساعت 18:30 روز دوشنبه 30 بهمن با قضاوت داوران هنگ کنگی برگزارخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار