مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: جای قهرمانی المپیک در ورزش آذربایجان‌شرقی خالی است و امیدواریم در المپیک 2020 شاهد ظهور قهرمانان المپیک از این استان باشیم.
کد خبر: ۵۶۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 21 February 2018

به گزارش تابناک تبریز،ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه خود اظهار داشت: من و 2‌ برادرم سال‌های سال به عنوان ورزشکار، مربی، داور و مدرس ‌در آذربایجان افتخار حضور داشته و من امروز در مدیریت ورزش استان آذربایجان‌شرقی افتخار خدمت را پیدا کرده‌ام.
وی گفت: همکارانم در 4 سال حضورم در ورزش اردبیل می‌توانند شهادت دهند که من هیچ وقت تک محور حرکت نکرده و همیشه تلاش کردم با کار گروهی و استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود کار را جلو ببر‌م.
وی گفت: در ورزش استان آذربایجان‌شرقی جای قهرمانی در المپیک خالی بوده و امیدواریم با همکاری تمامی دوستان و مسوولان این استان بتوانیم در المپیک 2020 و یا 2014 آذربایجان‌شرقی صاحب این افتخار شده و از این استان نیز شاهد ظهور قهرمان المپیک شویم.
بهتاج گفت: ورزش آذربایجان‌شرقی در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی را کسب کرده و من دنبال‌رو سیاست‌های ورزش استان بوده و تلاش خواهیم کرد که همچنان ورزش این استان را جزو بهترین های کشور نگه داشته و هم در ورزش قهرمانی، هم ورزش همگانی و توجه به جوانان موفقیت‌های بیشتری را کسب نمایم.
وی افزود: در ورزش همگانی بدون حمایت شهرداری تبریز مقدور نیست و امیدواریم بتوانیم با تعامل لازم با شهرداری و سایر نهادها ورزش همگانی را توسعه دهیم.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: من آرزوی دارم همانطور که تیم تراکتورسازی در دنیا افتخار‌آفرینی کند، ما نیز در ورزش این استان به این مهم دست یافته و بتوانیم قهرمانان المپیک را از آذربایجان شرقی شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :