از این آدرس‌های غلط (رفراندوم روحانی و نامه احمدی‌نژاد)، یک مخرج مشترک بدست می‌آید و آن، تولید ناامنی و بی ثباتی در کشور است.
کد خبر: ۵۶۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 22 February 2018

دکتر رضا سراج، کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

مهم‌ترین مطالبه حقه مردم، تغییر وضع موجود است. در این میان برخی افراد و جریان‌هایی که خود مسئول پدید آمدن وضع موجود بوده و هستند؛ در حال دادن آدرس غلط، برای این تغییر هستند.

پروژه آدرس غلطِ تغییر وضع موجود، با طرح موضوع رفراندوم از سوی روحانی و حمایت فتنه‌گران از آن کلید خورد و در ادامه، شاهد انتشار نامه احمدی نژاد برای انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، مجلس و تغییر رئیس قوه قضائیه هستیم.

از این آدرس‌های غلط، یک مخرج مشترک بدست می‌آید و آن، تولید ناامنی و بی ثباتی در کشور است. در این ارتباط، نوع مواجهه مردم با آشوب‌های دی ماه نشان داد که علیرغم گله‌مندی مردم خواهان حفظ آرامش و تغییر صحیح و موثر وضع موجود در چارچوب انقلاب و جمهوری اسلامی هستند.

با آدرس‌های غلط، حکمت عالیه امام که فرمودند؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، بیش از پیش فهم می‌شود. برای تغییر باید به منظومه‌ای که رهبر انقلاب در چند سخنرانی اخیر خود در حال تدوین آن هستند؛ توجه ویژه داشت.

آدرس صحیح و کارآمد تغییر، همین منظومه در حال تدوین است. در منظومه مورد نظر رهبر انقلاب، مردم به ویژه نسل سوم، پیشران تغییر هستند و می‌بایست با به صحنه آمدن آنان و مطالبه تغییر وضع موجود، مبارزه با فساد، تبعیض و...را عمومی کرد و تغییر را در چارچوب انقلاب و جمهوری اسلامی پیاده سازی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار