پیش بازی گسترش فولاد- پیکان؛
دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران در چارچوب هفته بیس تو چهارم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۵۶۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 22 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران فردا (جمعه) از ساعت 15:00 در ورزشگاه بنیادن دیزل تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

گسترش فولاد تبریز- پیکان تهران

4 اسفند ماه، ساعت 15:00

پیش بازی

گسترش فولا تبریز پس از حضور کریمی در تبریز نتایج خوبی کسب کرده و تیم را با 30 امتیاز در رتبه هشتم نگه داشته است.گسترش در دیدار هفته گذشته  در دربی تبریز، بازی را در دقایق پایانی به همشهری خود واگذار کرد و در این بازی سخت به دنبال کسب سه امتیاز دیدار خانگی هاست.

پیکان تهران نیز  با 23 بازی و 35 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد. شاگردان مجید جلالی امسال تیم پرنوسانی نشان دادند نه از برد های پیاپی در نیم فصل نخست و نه از تساوی های بیشمار تیمی غیرقابل پیش بینی ساخته است.این تیم در بازی عقب افتاده خود در لیگ برتر توانست هفته گذشته مقابل تیم پرقدرت فولاد در اهواز به برتری دست بیابد و با روحیه ای بالا در این دیدار حاضر شود.

بازی قبل دو تیم در تهران نتیحه یک بر صفر به سود پیکانی ها به پایان رسید، تا این دیدار به نوعی بازی انتقامی برای گسترش باشد.

 دو تیم برای این دیدار محروم و مصدومی ندارند.


تیم داوری: رضا کرمانشاهی - رضا سخندان - بابک عباسقلی زاده - محمدحسین ترابیان – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

بازی فردا بین دو تیم است که اکنون در فرم خوبی به سر میبرند، باید منتظر ماند و دید که کدام تیم می تواند برنده این جدال جذاب در ورزشگاه شهر تبریز باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :