معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ نماز و تأثیرات مثبت آن در جامعه، گفت: نماز بهترین راه مقابله با فحشا و منکرات است و باید نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کرد.
کد خبر: ۵۶۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 22 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، رحیم شهرتی‌فر در دومین جشنواره استانی «نماز ستون دین»، با بیان اینکه اشاعه فرهنگ نماز در جامعه امروزی ضروری است، افزود: نماز، اوج بندگی و اطاعت‌پذیری انسان‌ها در پیشگاه الهی است.

وی با اشاره به تأثیر نماز در ارتقای سطح فرهنگی و اخلاقی جامعه، گفت: طبق آیات قرآن، نماز عامل بازدارنده در مقابل فحشا و منکرات است و کسی که به نماز اهمیت ‌می‌دهد، بسیار بعید است به سمت زشتی و گناه برود.

شهرتی‌فر بیان کرد: با توجه به تلاش دشمن برای گمراه کردن جوانان در عصر حاضر، نماز بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و خنثی کردن توطئه دشمنان است.

شهرتی‌فر با بیان اینکه با ترویج فرهنگ نمازخوانی بخشی از مشکلات جامعه را می‌توان حل کرد، تأکید کرد: نماز راه ارتباطی انسان با پروردگار بوده و باید نسل جوان و آینده را به سمت نماز دعوت کرده و آنها را با آثار مثبت نماز آشنا کرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره استانی «نماز ستون دین» که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شده است قدردانی شد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار