قاسم ساعدی خواستار شد:
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه خواستار توجه ویژه سلطانی فر به بحث ورزش روستایی و ایجاد زیرساخت لازم و همچنین پشتیبانی از هیات های ورزشی هویزه و دشت آزادگان شد و گفت: امیدواریم وزیر تصمیمی برای ارتقا خدمت و رفاه به این منطقه محروم اتخاذ کند.
کد خبر: ۵۶۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ 22 February 2018

قاسم ساعدی در بازدید وزیر ورزش و جوانان از یادمان شهدای هویزه، اظهارکرد: بر خود واجب می دانم که از تلاش های دلسوزانه آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر کنم. حوزه ورزش و جوانان در خوزستان به توجه ویژه ای نیاز دارد. خوزستان مهد ورزش است و اسم و رسمی در کشور دارد. اگر به رشته ها و هیات های ورزشی دقت کنیم، متوجه می شویم که افراد به نامی را در استان خوزستان داریم.

وی افزود: شهرستان هایی مانند دشت آزادگان و هویزه پتانسیل ویژه ای در فوتبال، دو و میدانی و ... دارند. ورزشکارانی مانند زهیوی، بیت سعید و زبیدی نیز از این منطقه جغرافیایی هستند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه گفت: این دو منطقه مرزی در دوران جنگ آسیب های زیادی دیده اند و زیرساخت های خود را از دست داده اند که لطف دولت جمهوری اسلامی و خدماتی که در حوزه عمرانی و ورزشی ارائه می دهند، قابل تقدیر است اما با این وجود فاصله این شهرها با شرایط مطلوب زیاد است.

وی خطاب به سلطانی فر عنوان کرد: حضور شما را در خوزستان و شهرستان هویزه به فال نیک می گیریم و از شما خواستار توجه ویژه به بحث ورزش روستایی و ایجاد زیرساخت لازم مانند زمین چمن مصنوعی و پشتیبانی از هیات های ورزشی هویزه و دشت آزادگان هستیم. امیدواریم که تصمیمی برای ارتقا خدمت و رفاه به این منطقه محروم اتخاذ کنید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار