کد خبر: ۵۷۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 25 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، تراکتورسازی که در نیم فصل نتوانست مهاجم تمام عیاری را جذب کند، این روزها که خوب توپ را به گردش درمی آورند و موقعیت سازی میکند؛  امتیازات زیادی را مخصوصا درلیگ قهرمانان آسیا از نبود یک مهاجم گلزن از دست داده است.

یکی از بازیکنان خوبی که در نیم فصل جذب تراکتور شد؛ احسان پهلوان ریز نقش و هجومی است . با اینکه این بازیکن در نقش هافبک بازی میکند اما از 6 گلی که تراکتور با آمدن ساغلام در لیگ به ثمر رسانده است 4 گل را احسان پهلوان به نام خود ثبت کرده است. 

 پهلوان که بعد از درخشش برابر پدیده و ثبت یک دبل نقش آفرینی ویژه ای در اولین برد ساغلام در فوتبال ایران داشت، برابر گسترش فولاد نیز نمایش خوبی داشت و گل اول تراکتور را به ثمر رساند.در بازی دیروز نیز تک گل  تساوی بخش تراکتور را به تور دروازه پارس جنوبی وارد کرد.

این در حالی است که 4 مهاجم تراکتورسازی در نیم فصل دوم هیچ گلی برای تیم شان به ثمر نرساندند. فرزاد حاتمی، سلیمان کرپیچ، ارسلان مطهری و محمدرضا آزادی مهاجمان تیم تراکتورسازی هستند که تاکنون پایشان به گلزنی باز نشده و در این شرایط پهلوان گل های حساس تیمش را به ثمر می رساند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران تراختورچي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
كرپيچ و سيمه بازيكنان زايد و به درد نخوري هستن . تراختور ده نفره بازي كنه بهتر از اينه كه اين عاليجنابان هم تو بازي باشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :