استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال 2018 شاهد رویدادهای بین‌المللی ورزشی و فرهنگی در تبریز خواهیم بود، گفت: امیدواریم در سال 2018 بتوانیم قابلیت‌ها و استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوب تاریخی و فرهنگی تبریز را به جهان معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۷۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 08 March 2018

مجید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های خارجی، با بیان اینکه اساساً شهر تبریز با فرهنگ و شعر و ادب و هنر شناخته‌ شده و مقبرةالشعرای آن آرامگاه 400 شاعر شیرین‌سخن است، اظهار داشت: با توجه به انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 از اهالی کشورهای دیگر دعوت می‌کنیم با حضور در تبریز از زیبایی‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و طبیعی تبریز بازدید کنند.

وی با تأکید بر اینکه از حضور میهمانان استقبال می‌کنیم، افزود: در سال 2018 شاهد رویدادهای بین‌المللی ورزشی و فرهنگی در تبریز خواهیم بود و در کنار این اقدامات بسیار خوبی نیز در راستای گسترش هتل‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی برای گردشگران پیش‌بینی ‌شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه در راستای جذب گردشگر برای تورگردان‌ها مشوق‌های خوبی پیش‌بینی‌شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 2018 بتوانیم قابلیت‌ها و استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوب تاریخی و فرهنگی تبریز را به جهان معرفی کنیم.

وی در خصوص توسعه روابط بین آذربایجان‌شرقی و جمهوری آذربایجان بیان کرد: پس از مسئولیت دکتر روحانی در سمت ریاست جمهوری تا به امروز 9 بار دیدار بین رؤسای جمهوری ایران و جمهوری آذربایجان انجام‌شده، این نشان‌دهنده رابطه سیاسی عالی با کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان در بهترین سطح و بالاترین سطح بوده و یقیناً آذربایجان شرقی و علی‌الخصوص شهر تبریز در راستای توسعه ارتباطات با جمهوری آذربایجان تلاش می‌کند روابط اقتصادی را به حداکثر برساند.

خدابخش در خصوص بحث دعوت از میهمانان عالی رتبه از کشورهای دیگر برای مراسم افتتاحیه تبریز 2018 در اردیبهشت‌ماه گفت: دعوت از مقامات عالی رتبه کشورها توسط وزارت خارجه باید انجام شود، اما برای همه مسئولانی که از کشورهای مختلف بتوانند حضور داشته باشند پیشنهاد داده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
با تشکر فراوان از برنامه هایی که برای سال 2018 و مناست اون با شهر تبریز دارین لطفا برای نشون دادن بخشی از فرهنگمون فکری به حال اوضاع بسیار بسیار اسفناک رانندگی هم یکنین. لایی کشیدن ها به محدوده داخل شهر کشیده شده و پارک دوبله هم که اساسا نهادینه شده است.
وقتی به پارک دوبله یا ورود یکطرفه اعتراض میکنی جواب ساده ای نصیبته " برای من پلیسی نکن" چشم قربان ببخشین جسارت شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار