کد خبر: ۵۷۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 11 March 2018

مالک و مدیرعامل یکی از بزرگترین باشگاه‌های ترکیه روز سه‌شنبه برای دستیابی به اهداف مختلفی به تبریز سفر می‌کند و در جریان آن تماشاگر دیدار تراکتورسازی و الجزیره امارات هم خواهد بود.

 عزیز ییلدیریم، مالک و مدیرعامل باشگاه فنرباغچه ترکیه روز سه‌شنبه هفته جاری به دعوت باشگاه تراکتورسازی به تبریز سفر می‌کند. مالک این باشگاه ترکیه‌ای در جریان این سفر با مدیرعامل تراکتورسازی ملاقاتی خواهد داشت و قرارداد خواهرخواندگی میان ٢ باشگاه به امضا خواهد رسید. این تفاهمنامه در زمینه‌هایی مثل برپایی کمپ‌های تمرینی و همکاری مشترک بین ٢ باشگاه صورت می‌پذیرد و می‌تواند به سرخپوشان تبریزی در سال‌های آینده کمک زیادی کند. به‌ عنوان مثال برپایی اردوی پیش فصل در کمپ تمرینی فنرباغچه برای تراکتورسازان می‌تواند خبر خوبی برای این باشگاه باشد که ممکن است در ملاقات مشترک میان آجورلو و ییلدیریم مورد اشاره قرار بگیرد. باید دید خواسته‌ها و اهداف مدیرعامل تراکتورسازی از دعوت مالک یکی از باشگاه‌های بزرگ ترکیه به تبریز چیست و چه دستاوردهایی از آن خواهد داشت.

 

تماشای بازی و ملاقات با مسئولان

 

یکی دیگر از برنامه‌های ییلدیریم که از مردان بانفوذ در دولت ترکیه و دوستان رجب اردوغان است، در زمان حضورش در تبریز ملاقات با مسئولان شهری تبریز خواهد بود که ممکن است در این میان هم تفاهم‌هایی صورت بگیرد؛ البته مالک باشگاه فنرباغچه عصر همان روز که مصادف با شب چهارشنبه آخر ‌سال هم هست، با حضور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به تماشای مسابقه تراکتورسازی و الجزیره امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا خواهد نشست. جالب این‌که ارطغرول ساغلام، سرمربی تراکتورسازی هم که از چندی پیش روی نیمکت این تیم نشسته، چهره نام‌آشنایی در فوتبال ترکیه به حساب می‌آید و احتمالا در جریان سفر ییلدیریم به تبریز به گرمی از او استقبال خواهد کرد.

 

اهداف اقتصادی و سرمایه‌گذاری

مالک و مدیرعامل باشگاه فنرباغچه از تجار بزرگ در ترکیه محسوب می‌شود، در کشورهای مختلفی اقدام به سرمایه‌گذاری کرده و به‌عنوان مثال یک ورزشگاه و چند مجتمع تجاری در دوبی دارد. یکی از اهداف سفر این مرد ثروتمند ترکیه‌ای به تبریز سرمایه‌گذاری در ایران است. او اهداف اقتصادی را در این سفر دنبال می‌کند و احتمالا در ملاقات با مسئولان شهری تبریز هم این مسأله را بیان خواهد کرد. هنوز مشخص نشده که ییلدیریم دقیقا قصد دارد چه نوع سرمایه‌گذاری در تبریز داشته باشد اما او می‌خواهد مثل خیلی دیگر از کشورها بخشی از سرمایه خود را با اهداف اقتصادی به ایران بیاورد.شهروند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار