سرمربی تیم الجزیره امارت ابراز امیدواری کرد،‌ تیمش در دیدار فردا مقابل تراکتورسازی نتیجه‌ای بهتر از بازی رفت بگیرد.
کد خبر: ۵۷۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 12 March 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری های ورزشی، تین کات در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی، گفت: بازی که در تبریز داریم سخت است چرا که این بازی خارج از خانه است. در بازی قبلی که در امارات بود شانس‌های زیادی به دست آوردیم. امیدوارم بتوانیم در این بازی بهتر نتیجه بگیریم.

وی افزود: بار قبل که به تبریز آمدم یادم هست زمین خوب نبود. الان شرایط بهتر است. این نکاتی است که در مورد بازی فردا می‌توانستم بگویم.

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات در مورد وضعیت بازیکن ملی‌پوش مراکشی تیمش گفت: او در بازی قبل مصدوم بود، ولی الان مصدومیتش رفع شده است و فردا می‌تواند برای ما به میدان برود.

تن‌کات با اشاره به دیدار رفت دو تیم الجزیره و تراکتورسازی که به تساوی بدون گل انجامید، خاطرنشان کرد: دو تیم تلاش‌شان را کردند و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتند. نمی‌شود گفت که تیم ما بهتر بود یا تیم تراکتورسازی، چون هر دو تیم هم خوب بودند.

وی در مواجهه با سؤال خبرنگاری راجع به حضور هواداران تراکتورسازی در دیدار فردا، گفت: دوست داریم که هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند و جو پرشوری را ایجاد کنند. هر بازی که ما انجام می‌دهیم، بازیکنان‌مان بیشتر تجربه کسب می‌کنند و یاد می‌گیرند. این بازی هم یک فرصتی برای بازیکنان جوان ماست که بیشتر یاد بگیرند.

این مربی هلندی ادامه داد: ما برای برد به ایران آمدیم، اما تراکتورسازی به امتیاز نیاز دارد. اگر مساوی کنیم یا ببریم، زیاد برای ما اهمیت ندارد. این سه امتیاز بیشتر برای تراکتورسازی مهم است.

تن‌کات همچنین تصریح کرد: دفعه پیش که به تبریز آمدیم، می‌گفتند قرار است 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید، اما وقتی سوت آغاز بازی زده شد فقط 10 الی 20 هزار نفر را در استادیوم دیدم. ما دوست داریم که تماشاگر زیاد بیاید و ورزشگاه پرشور باشد. ما از بودن تماشاگر ترس و هراس نداریم، چون دو ماه پیش در جایی بازی کردیم که تعداد تماشاگر خیلی بیشتر از این بود. هر چقدر هوادار بیشتر باشد بهتر است. امیدوارم تماشاگرانی هم که می‌آیند از بازی لذت ببرند.

یعقوب یوسف: برای بازی فردا آماده هستیم
بازیکن تیم فوتبال الجزیره امارات،‌گفت: برای بازی فردا آماده هستیم و امیدوارم با نتیجه خوب از میدان خارج شویم.

یعقوب یوسف الحسین در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی، گفت: بازی سختی فردا در پیش داریم. با توجه به محرومیت سه بازیکن تیم کارمان سخت است. برای بازی فردا آماده هستیم و امیدوارم با نتیجه خوب از میدان خارج شویم.

وی در مورد اینکه آیا سابقه حضور در تبریز را داشته است، عنوان کرد: بله من دو سال قبل با تیم به تبریز آمده‌ام و سابقه حضور در این شهر را دارم. تراکتورسازی تیم بسیار قوی است. دو سال قبل مربی دیگری حضور داشت. آنها امسال هم خوب هستندو امیدوارم دست پر از تبریز باز گردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :