فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری با انهدام 269 باند سرقت، وقوع سرقت در استان یک در صد کاهش یافته و حدود 83 در صد از سرقت‌ها نیز کشف شده است.
کد خبر: ۵۷۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 14 March 2018

 به گزارش تابناک تبریز از پایگاه خبری پلیس، محسن حسن‌خانی در جلسه شور عمومی انتظامی استان اظهار داشت: در استان آذربایجان شرقی 271 کیلومتر نوار مرزی داریم که از امن‌ترین مرزهای کشور بوده و نیروی انتظامی حفاظت از مرزها را به عهده دارد.

وی افزود: در سال‌جاری با انهدام 269 باند سرقت، وقوع سرقت در استان یک درصد کاهش یافته و حدود 83 درصد از سرقت‌ها نیز کشف شده است.

حسن‌خانی با اشاره به کشف 51 درصد کالاهای قاچاق در استان، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در استان را 800 میلیارد ریال عنوان کرد و از افزایش 34 درصدی کشفیات موادمخدر عنوان کرد و یادآور شد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر 2 هزار و 500 کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اشاره کرد و بیان داشت: امسال حدود یک‌میلیون و 100 هزار تماس داشتیم و در حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی 39 هزار پرونده داشتیم که 69 درصد منجر به سازش شده است.

فرمانده انتظامی استان به مسابقات قرآنی نیروی انتظامی استان نیز اشاره کرد و گفت: امسال 850 نفر شرکت‌کننده یک جزء به بالا داشتیم که 530 نفر نمره قبولی کسب کردند که نسبت به پارسال 20 درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار