تقی کهوریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در آئین برگزاری رزمایش ترافیکی و انتظامی نوروز ۹۷ آذربایجان غربی اظهار داشت: پرهیز از خطر و آرامش در سفر، شعار ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز است که برای تحقق آن هماهنگی و همکاری موثر تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های اجرایی لازم است.

وی افزود: آماده‌سازی امکانات و فراهم کردن شرایط پذیرایی از مسافران در آذربایجان غربی، حضور موثر و هماهنگ سازمان‌ها و نظارت و کنترل بر کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران از راهبرد‌های اصلی در ایجاد فضایی آرام، ایمن وبانشاط در ایام نوروز در استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو در ستاد خدمات اجرایی سفر در قالب کمیته‌های ده‌گانه آن تمهیدات لازم را برای فراهم کردن امکانات و شرایط میزبانی مطلوب از میهمانان نوروزی استان پیش‌بینی کرده‌اند و در این راستا آذربایجان غربی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در آمادگی کامل قرار دارد.

وی افزود: پیش‌نیاز آرامش سفر، ایمنی در سفر است که در همین ارتباط نیز مجموعه عوامل پلیس در یگان‌های مختلف انتظامی و پلیس‌راه به همراه سایر دستگاه‌های مسئول در امر سفر تدارک لازم برای برقراری امنیت کامل در طول سفر و جلوگیری از حوادث احتمالی در جاده‌ها را اندیشیده‌اند.

کهوریان گفت: با توجه به بارش‌های اخیر که سبب افزایش ۶ سانتی‌متری ارتفاع سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته شد و با توجه به پیش‌بینی دمای مطلوب بهاری و عدم برودت هوا در طول تعطیلات نوروز، از هم‌وطنان در سراسر کشور برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان و استفاده از هوای پاک و طبیعت سرسبز این خطه از کشورمان دعوت می‌کنیم./تسنیم