غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان با تبریک فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: نشست امروز با سایر نشست‌ها قدری تفاوت خواهد داشت. ما در رابطه با آب در کل کشور مسائلی داریم؛ متاسفانه خشکسالی هست و برخی از استان‌ها در کشور با یک خشکسالی طولانی مواجه هستند که از آن جمله استان اصفهان است.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: امروز تعدادی از مردم استان اصفهان با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند، در جلسه‌ای که هفته گذشته سران قوا تشکیل دادند به این مسئله نیز پرداختند، باید دید چه اقدام عاجل و موثری را در این مسئله می‌توان انجام داد.

وی تاکید کرد: با همراهی و همکاری همه مسئولان و اصحاب رسانه چه اقدامات فوق‌العاده و میانبری را می‌توان انجام داد؛ برنامه‌های میان و بلند‌مدت را می‌توان انجام داد ولی باید بررسی اقدامات فوری را در این زمینه را انجام داد.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه کشاورزان سه کار توامان را در حال انجام و تلاش هستند، اظهار داشت: کشاورزان باید مطلب و مشکل خود را به درستی تبیین کنند، مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند و سوم اینکه نباید کسی از مطالبه به حق آن‌ها سوء استفاده کند و اصل مطلب حق آن‌ها را مخدوش کند.

وی گفت: باید در زمینه رفع مشکل در حدی که ممکن است اقداماتی را انجام دهیم، علاقه داشتم از نزدیک مسائل را هم از زبان مردم و مسئولان بشنوم./تسنیم

این خبر تکمیل می‌شود...‌