نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز:
نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، همدلی شورا و شهرداری را رمز عبور از مشکلات عنوان و خاطرنشان کرد: اهداف ایده‌آل خدمتگزاری، با هم‌افزایی اعضای شورا و تلاش مدیریت شهرداری، قطعاً دور از دسترس نیست.
کد خبر: ۵۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 18 March 2018

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در دیدار با شهردار تبریز و مدیریت و کارکنان سازمان‌ آرامستان‌های شهرداری، با بیان این مطلب اظهار داشت: در شرایطی که دشمن، از هر راه و روشی، مترصد توطئه علیه انقلاب اسلامی است، باید وحدت و همیت خود را در بخش‌های مختلف اجرایی روز به روز تقویت کرده و همدل‌تر از گذشته پیش برویم.

وی با قدردانی از تلاش چند ماه گذشته شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری، از مجموعه‌های پرمخاطبی است که انتظارات و مطالبات از آن بسیار بالاست، اما این انتظارات باید تکریم ارباب رجوع و رفتار انسانی و مهربانانه، توام باشد.

فرهنگ مترقی آذربایجان، باید در رویداد ۲۰۱۸ معرفی شود
 

نماینده معزز ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: برخورد با مراجعان باید طوری باشد که حتی اگر یک تقاضا، قانوناً امکان‌پذیر نیست، رفتار با فرد متقاضی، همراه با تکریم و مهربانی باشد.

وی بر لزوم تقویت بخش‌های نظارتی، تاکید کرد و گفت: متاسفانه هنوز ذهنیت مردم، نسبت به اتفاقات گذشته، ترمیم نشده است و باید با تلاش صادقانه تلاش شود تا دیدگاه این آسیب، برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که شهرداری، وظایف سنگینی در سال ۲۰۱۸ پیش رو دارد، گفت: همه باید دست در دست هم بدهیم و فرهنگ مترقی آذربایجان، مفاخر و مشاهیر بزرگ آن را به میهمانان معرفی کنیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به حضور شهردار و جمعی از پاکبنان در آخرین نماز جمعه سال، گفت: این حضور همزمان با سالگرد شهادت سردار باکری با آراستگی و نظم ویژه همراه بود؛ این شخصیت بزرگوار، شایسته شهادت بود و در تاریخ ماندگار شد و امیدواریم الگوی تمام خدمتگزاران کشورمان باشد.

وی به حوادث دی ماه گذشته اشاره کرد و افزود: در آن اتفاقات، دشمن سوار موج اعتراضات عمومی شد اما نهایتاً این مردم بودند که دلبستگی و اعتماد خود به نظام اسلامی را ثابت کردند؛ مسئولان باید این علاقه را قدر بدانند و در عین حال، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی به کار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم همچنین در سخنان آغازین خود از مدیریت و کارکنان سازمان آرامستان‌های وادی رحمت قدردانی کرد و گفت: تلاش گمنام و وظایف سنگین این مجموعه، در جهت رضایت خدا نمود واقعی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :