کد خبر: ۵۸۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 04 April 2018

به گزارش تابناک تبریز، پورمهدی در گفتگو با تابناک تبریز، از اتمام آزاد راه تبریز- سهند ظرف یک و نیم سال آینده را داد و تصریح کرد که پیمانکار طرح قول اتمام این آزاد راه را در طول ۱۲ الی ۱۸ ماه اینده را به ما داده است.

وی در ادامه مسیر ریلی استان را در شرایط قابل قبولی دانست و افزود: پروژه‌ی خط آهن بستان آباد-میانه، پیشرفت خوبی داشته است و ریل گذاری ۱۰۵ کیلومتر از این مسیر نیز انجام گرفته و  با تلاش های صورت گرفته از ۲۹۰ میلیارد تومان بودجه تعریف شده در سال ۹۶؛  ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شد یعنی به عبارتی از اعتبار بیشتری به این طرح اختصاص یافت .

معاون عمرانی استاندار از اولویت تیم عمرانی استان برای تقویت قطارهای حومه ای گفت و تاکید کرد که مطالغات احداث خط راه آهن تبریز_سهند  انجام گرفته و برای محور اهر- تبریز و بیله سوار تا جلفا نیز باید اقدامات لازم انجام گیرد .

پورمهدی با اشاره به پایان خط یک مترو تبریز تا پایان سال جاری تصریح کرد که خط دو مترو تبریز توسط قرارگاه خاتم الانبیاء مستمرا در حال فعالیت است و منابع ان نیز تامین است؛وی اعتبار لازم برای این خط  مترو را ۲۵۰۰ الی ۳۰۰۰ میلیارد تومان دانست و خبر داد که دستگاه دوم بی تی ام از بندر عباس ترخیص شده و پس از تعطیلات وارد تبریز می شود.

معاون عمرانی استاندار در پایان گفتگو تاکید کرد که در حال حاضر ۶۰۰۰ نفر از مترو تبریز استفاده می کنند و تا سال ۱۴۰۰ انشاالله خط دو تبریز نیز به اتمام می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار