هفته پانزدهم لیگ دسته یک
هردو نماینده استان در هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه مشابه یک بر صفر شکست خوردند و در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۸۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 04 April 2018

دو بازی پایانی هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال در جنوب کشور برگزار شد و ماشین سازی در تبریز مقابل تیم مس کرمان شکست خورد.

نیمه اول این دیدار علی رغم فرصت های دو تیم بدون گل به پایان رسید و هیچ یک از آنها موفق به استفاده از موقعیت های خود نشدند. اما نیمه دوم با برتری نسبی مس کرمان آغاز شد و آنها در دقیقه 73 موفق شدند تک گل بازی را وارد دروازه میزبان کنند.

مسی ها با این برد 47 امتیازی شدند و به رده ششم رسیدند. ماشین سازی تبریز نیز با همان 30 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.ماشین سازی با 30 امتیاز در جایگاه 15 ماند.

خونه به خونه 1- شهرداری 0

در دیگر دیدار امروز شهرداری تبریز مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ قرار گرفت و در پایان با یک گل شکست خورد. تک گل این دیدار را حمید کاظمی که در دقیقه 45 نیمه اول برای خونه به خونه به ثمر رساند. نماینده بابل با این سه امتیاز به جایگاه دوم رسید.


شاگردان اسکوچیچ امروز با این سه امتیاز به صعود بسیار امیدوار شدند.


در سوی دیگر شاگردان دین محمدی که در بازی امروز نیز به شدت هم در پایان نیمه اول و هم در پایان نیمه دوم به تصمیمات داوری معترض بودند، با قبول این شکست 35 امتیازی و در رتبه چهارم جدول رده بندی باقی ماندند.

به این ترتیب حساسیت در انتهای جدول هم به اوج رسید و تیم‌های ایرانجوان بوشهر، ماشین‌سازی و شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک در خطر سقوط قرار گرفتند. یکی از این تیم‌ها به لیگ دسته دوم سقوط می‌کند.

پیش از این صبای قم و راه آهن به لیگ دسته دوم سقوط کرده بودند

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار