می‌دانم که مدیرعامل برای حل مشکلات باشگاه تلاش می‌کند
سرمربی تیم تراکتورسازی از پرشورها درخواست کرد که فردا به ورزشگاه بیایند و فقط تیم‌شان را تشویق کنند.
کد خبر: ۵۸۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 06 April 2018

به گزارش تابناک تبریز، ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی مقابل سپاهان، اظهار داشت: صد درصد ما در حال سپری کردن دوره پرفشاری هستیم، مخصوصاً بعد از عید نوروز شروع خوبی در سال جدید نداشتیم، اما در دوره اولی که آمدیم شروع‌مان خوب بود. بعد از آن بازی‌های خوبی در مسابقات زیادی انجام دادیم که تماشاگران از آن لذت می‌بردند.

 وی افزود: در هفته‌های اخیر مسابقاتی بود که ما نمی‌خواستیم این‌طور شود، اما خوب بازی نکردیم، بازی فردا با سپاهان، برای ما حالت خیلی مهمی را پیدا کرده و یک مسابقه فینال‌گونه است.

 سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به‌خاطر علت‌هایی که هیچ‌ کدام‌مان نمی‌خواستیم اتفاق بیفتد، ما در قسمت‌های پایینی جدول رده‌بندی قرار گرفتیم. سعی می‌کنیم که از این قسمت‌ها خودمان را بالا بکشیم. باز هم یکی از حریفان‌مان در جدول رده‌بندی هم سپاهان است. این مسابقه‌ای که قرار است فردا در زمین خودمان و مقابل هواداران‌مان بازی کنیم را باید ببریم تا بتوانیم در سه هفته پایانی در قسمت پایین جدول مشکلی نداشته باشیم. ما می‌دانیم که مقابل یک تیم خوب بازی می‌کنیم. آنها سعی می‌کنند که از شرایطی که هستند رهایی پیدا کنند و در جدول بالا بیایند. فکر می‌کنم فردا یک مسابقه خیلی خوب و جنگنده‌ای را قرار است داشته باشیم.

 

ساغلام با اشاره به شرایط تیم تراکتورسازی، یادآور شد: خیلی وقت است که مصدومیت رضا شربتی و احسان پهلوان ادامه دارد. شرایط شربتی بهتر از پهلوان است و امیدواریم که فردا برای‌مان بازی کند. قرار است شرایط پهلوان را هم امروز برای بار آخر کنترل کنیم.

 «از هواداران عزیز و وفادار تراکتور یک خواهشی دارم»، وی با بیان این جمله از پرشورها درخواست کرد که فردا به ورزشگاه بیایند و ادامه داد: از هواداران می‌خواهم فردا همه چیز را کنار بگذارند و بدون هیچ قید و شرطی از تیم‌شان حمایت کنند و با نیت کمک به تیم به ورزشگاه بیایند و تشویق کنند. از آنها می‌خواهم از ابتدا تا انتهای مسابقه فقط و فقط تیم‌شان را تشویق و به تراکتورسازی کمک کنند. فردا به کمک طرفداران خیلی نیاز داریم. امیدوارم با کمک پرشورها، خواسته هواداران‌مان را برآورده و یک مسابقه خوب را برگزار کنیم و نتیجه خوب به دست بیاوریم.

 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اضافه کرد: این بازی برای تیم تراکتورسازی هم فرصتی است که سر پا بایستد و با یک بازی خودش را نشان بدهد. امیدواریم با حمایت تماشاگران خاک مرده‌ای که روی ما هست را از بین ببریم و هم برای خودمان و هم برای باشگاه‌مان یک دوره جدید را شروع کنیم. می‌خواهیم هواداران فقط و فقط از تیم حمایت کنند. چیزهایی که می‌خواستم بگویم همین‌ها بود، الان اگر سوالی است من در خدمت شما (خبرنگاران) هستم.

 ساغلام در پاسخ به این سوال که «چرا مشکلات تراکتورسازی را اعلام نمی‌کند؟»، تصریح کرد: ما طبیعتاً مشکلاتی داریم و این یک واقعیت است. اینها در یک مدت مشخصی اتفاق می‌افتد ، اما من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آنها سعی کردند به بهترین شکل کارشان را انجام بدهند و سعی کردد که مشکلات را در زمین انعکاس ندهد. ما یک خانواده هستیم و تمامی مشکلاتی که در خانواده باید در خود خانواده حل شود. من باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها تا امروز هر کاری که از دست‌شان برمی‌آید را در زمین مسابقه انجام دادند.

 وی به تمجید از تلاش‌های مصطفی آجورلو برای حل مشکلات تیم پرداخت و یادآور شد: مدیرعامل و مدیران ما برای اینکه مشکلات را حل کنند، نهایت تلاش‌شان را به کار می‌گیرند. امیدوارم مشکلات در اسرع وقت حل شود و بازیکنان با آرامش بیشتری روی کار خود تمرکز کنند. می‌دانم که مدیرعامل ما تلاش می‌کند این مشکلات را برطرف و حل کند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در ادامه افزود : این را صادقانه می‌گویم، من تبریز و انسان‌هایی که اینجا هستند را خیلی دوست دارم، آنها انسان‌های صادق و رو راستی هستند. کاری که امروز باید انجام شود، این است که همه به بازی با سپاهان فکر کنند. باید ببریم تا یک نفس راحت بکشیم. فعلا تنها کارمان این است که برای بازی فردا آماده شویم و بازی فردا را با سربلندی و روسفیدی تمام کنیم. ما می‌خواهیم این دوره‌ای را که خیلی در آن مشکل داریم را به پایان برسانیم.

 وی به شکست تیمش مقابل الاهلی عربستان که با بدشانسی محض اتفاق افتاده بود اشاره کرد و گفت: ما در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و یک پنالتی هم به دست آوردیم که آن را از دست دادیم، اما حریف یک‌بار هم نتوانست به دروازه ما نزدیک شود. در نیمه دوم باز هم فشار آوردیم و پِرِس، اما اندک توپ‌هایی که به محوطه جریمه ما آمد به گل تبدیل شد. ما مقابل الاهلی نمایشی نداشتیم که بتوانم بگویم بد بود.


ساغلام خاطرنشان کرد:با کادر محدودی که داریم، ما تمامی مسابقات را تنها با 13، 14 بازیکن انجام می‌دهیم. باید اعتراف کنم با این کادر محدودی که داریم خیلی برای آنها سخت بود که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند، نتیجه بگیرند و بدرخشند. ما حتی در لیگ برتر و در لیگ قهرمانان آسیا در فاصله سه روز دو بازی خیلی سخت داشتیم. متأسفانه عوارض این کار را با مصدومیت و خستگی بازیکنان دادیم و با این بازیکنان مصدوم بازی کنیم. ما مجبور شدیم برخی بازیکنان که تاکنون چنین فشاری را پشت سر نگذاشته بودند را وارد بازی‌های پر فشار و سخت کنیم. مثل الان، ما در طول هشت روز سه مسابقه پرفشار و سخت داریم و متأسفانه به خاطر کمبود بازیکن و محدودیت کادر تیم نتوانستیم به بازیکنان استراحت بدهیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که «برای بالا بردن روحیه تیم چه تدابیری را اندیشیده‌اید؟» تصریح کرد: امیدوارم در دو هفته آینده همه مشکلات‌مان حل شود و چنین توقعی هم دارم. این مشکلات نباید بیشتر از این طول بکشد. امیدوارم که این بازیکنان فردا با حمایت هواداران‌شان یک بازی جنگنده و نمایشی که لایق خودشان است را به نمایش بگذارند. من باور دارم که فردا می‌توانیم صفحه جدیدی را در باشگاه تراکتورسازی رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :