مديرعامل باشگاه تراكتورسازى معتقد است هواداران اين تيم حق دارند كه از شرايط موجود ناراحت باشند.
کد خبر: ۵۸۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 06 April 2018

مصطفى آجورلو در گفت و گو با تراكتوركلاب پيرامون ناكامى تراكتورسازى در رقابت هاى آسيايى و نتايج ضعيف هفته هاى اخير گفت: با اينكه احساس مي كنيم مجموعه مديريتي باشگاه در دو سال اخير لحظه اي در وظائف خود إهمال نكرده و با تمام وجود براي موفقيت باشگاه تلاش كرده اما اكنون در اين شرايط سخت مايلم كه بگويم، هواداران هر گلايه و انتقادي دارند به من بگويند و من اماده ام كه براي آرامش تيم در مقابل اين انتقادها صبور باشم. واهمه اى از انتقادات ندارم و قطعا پذيراى انتقادها هستم. من مسول اين تيم هستم و حتي با اينكه از نظر فني دخالتي در امور ندارم اما در مورد مسائل داخل زمين هم مي توانيد نقدهايتان را خطاب به بنده بگوييد .. پس ترجيح مي دهم براي آرامش تيم روي سخن تان با من باشد تا تيم با آرامش بتواند فصل را تمام كند. در اين موقعيت حساس از هواداران مى خواهم حامى تيم محبوب خودشان باشند چرا كه تراكتورسازى متعلق به آنهاست.

آجورلو همچنين اظهار داشت:ما با تمام توان براى موفقيت اين تيم تلاش كرديم ، با اين وجود نمى خواهم در اين شرايط اعضاى تيم مورد هجمه انتقادات قرار بگيرند چرا كه اين تيم بيش از هر چيز به آرامش نياز دارد. اميدوارم در هفته هاى پايانى ليگ نتايجى كسب شود كه از ناراحتي همه ما كم كند.

مديرعامل تراكتورسازى اضافه كرد؛ به عنوان مديرى كه سال ها در اين فوتبال كار كرده و سابقه قهرمانى در ليگ برتر را نيز داشته معتقدم بعضى اوقات فوتبال روى خوش خودش را نشان نمى دهد و ما روزهاى سخت و تلخى را تجربه كرده ايم.

آجورلو همچنين گفت:ايمان دارم همه بازيكنانم با غيرت و همه توان بازى مى كنند اما بعضى وقت ها نتيجه مطلوب حاصل نمى شود. پنالتى هاى طلسم شده روزهاى سختى براى ما در اين فصل و حتى اخرين بازى فصل قبل رقم زد. اگر همين چند پنالتى به گل تبديل شده بود همه چيز دگرگون مى شد اما متاسفانه بدشانسى هاى ما پايانى نداشته و هنوز روزهاى سختى را تجربه مى كنيم.اعضاى كادر فنى هم تمام تلاش خودشان را به كار گرفته اند اما نتيجه مناسب حاصل نشد.

وى افزود: چنين شرايطي براي برخي باشگاه هاي بزرگ پيش آمده ولي بعد از مدتي دوباره شرايط نرمال شده. در مورد تراكتورسازي هم به زودي شاهد روزهاي خوب خواهيم بود.

آجورلو در ادامه گفت: ما فصل سخت و بى سابقه اى داشتيم.بعد از اتمام محروميت در نيم فصل مجموعا ١٠ بازيكن جديد جذب كرديم . بازيكن بايد با نظر و بر اساس نيازهاى كادر فنى انتخاب و جذب شود كه همين اتفاق طبق قاعده روى داده. با وجود تمام محدوديت ها به سليقه و انتخاب مربيان فعلى و قبلى تيم احترام مى گذارم و همچنان عقيده دارم بازيكنان ما مى توانند عملكردى به مراتب بهتر از اين داشته باشند و توانمندى واقعى خودشان را به خوبى نشان بدهند.

آجورلو گفت:در اين فصل تراكتور را از نابودى نجات داديم.موضوع بسته شدن ٩ پرونده خارجى و ٣٢ پرونده داخلى به راحتى مطرح مى شود اما اگر اين بدهى ها پرداخت نمى شد همين حالا حكم سقوط و كسر امتياز صادر شده بود علاوه بر اينكه در مسابقات آسيايى حضور نداشتيم و احتمال تكرار جرايمى مثل محروميت نقل و انتقالاتى هم وجود داشت.ما به وظيفه خودمان در اين حوزه عمل كرديم و بايد به اهميت اين كار بزرگ توجه شود.

مديرعامل تراكتورسازى اضافه كرد:وظيفه من دخالت در امور فنى و ارنج يا تعويض بازيكن نيست. ما به مربى اعتماد كرده ايم كه سابقه قهرمانى در ليگ معتبر تركيه را دارد و با كارنامه اى روشن به تبريز آمده ، با اين وجود كليه مسئوليت ها را بر عهده مى گيرم اما اميدوارم هواداران در اين موقعيت با حمايت همه جانبه از كادر فنى و بازيكنان موجب تغيير شرايط در اين موقعيت حساس شوند.من همچنان باور دارم كه سال آينده زمان موفقيت تراكتورسازى است. اين تيم در ٥ بازى آسيايى بيش از ٢٥ موقعيت مسلم گل زنى داشته و كيفيت واقعى خودش را نشان داده، ترديد ندارم با تقويت همين تيم سال آينده قدرت بزرگي در فوتبال ايران خواهيم بود. بازيكنان شايسته در پايان فصل براى تقويت تيم جذب خواهند شد و به خواست خدا تيم قدرتمندى را راهى مسابقات خواهيم كرد. من هواداران را درك مي كنم و معتقدم حق آنهاست كه از شرايط تيم ناراضي باشند اما اين را مي گويم كه چشم انداز آينده ما بسيار روشن است.

به دليل اينكه برخي مي دانند كه سال آينده سال موفقيت است، نمي خواهند اين موفقيت حاصل شود. آجورلو همچنين گفت:من از روز اول موافق واگذارى تراكتورسازى بوده و هستم. به همين دليل طرح هاى اقتصادى متعددى را به مرحله اجرا رسانديم تا اين باشگاه به سودآورى برسد. طبيعتا بخش خصوصى تمايلى به خريد يك باشگاه زيان ده نخواهد داشت.
با اين وجود بارها اعلام كردم آمادگى فروش و واگذارى تراكتورسازى وجود دارد اما اين موضوع نيازمند توافق خريدار قدرتمند و مالك است كه تا امروز شرايط آن ايجاد نشده. بنده در اين موضوع وظيفه ام نجات باشگاه از زيان ده بودن و نابودي بود كه آن را انجام داده ام و اين موضوع نيازمند يك تصميم بزرگ است. امروز بدهى ها پرداخت شده طرح هاى اقتصادى آغاز شده و باشگاه در وضعيتى است كه مى تواند روى پاى خودش بايستد و اگر حقوق فوتبالى از جمله تبليغات دور زمين و حق پخش پرداخت شود تراكتورسازى شرايط بسيار بهترى را تجربه خواهد كرد. اكنون بايد بگويم كه در تراكتورسازي كارهاي بزرگي انجام شده. در بخش اقتصادي اين اقدامات نمايان است و در حال ثمر دادن. اميدوارم به زودي در بخش فني هم موفقيت تيم باعث خوشحالي هواداران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار