کد خبر: ۵۸۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 07 April 2018

ارطغرل ساغلام در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان، گفت: بازی امروز برای هر دو تیم مهم بود. صحبت کردن در این باره سخت است اما شرایط طوری شده که ما باید سعی کنیم امسال در لیگ بمانیم و سال بعد با تیمی که می‌بندیم مقابل تیم‌‌های بزرگ نتیجه بگیریم. در پائین جدول مسابقات سختی برگزار می‌شود. سپاهان هم به این جا آمد تا امتیاز بگیرد یا اینکه ببرد.

وی افزود: با تیم محکم و جانداری بازی کردیم. سومین بازی را در هشت روز گذشته انجام دادیم. با توجه به اینکه در اواخر فصل به سر می‌بریم کار سخت است. دیروز هم گفتم به دنبال بهانه نیستم اما کادر بازیکن محدودی داریم. امروز مجبور شدیم پهلوان را که به بهبودی کامل نرسیده به زمین بفرستیم. منهای موقعیت‌های صد در صد ما در پایان بازی حق دو تیم تساوی بود. در نیمه دوم هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. هر چه پیش رفتیم تیم خسته تر شد. صادقانه بگویم. یک امتیاز ما را خیلی خوشحال نکرد اما ناراحتمان هم نکرد. باید کسانی که ما را دوست دارند کمک کنند تا از این شرایط خارج شویم. بازی بعدی ما با سپیدرود هم سخت خواهد بود.  دیگر نمی‌توانیم خوب تمرین کنیم بلکه باید به بازیکنان خوب استراحت بدهیم. فردا باید ریکاوری کنیم و سپس دوشنبه هم استراحت کنیم. در مقابل سپیدرود باید بازی کنیم تا از این شرایط رها شویم. 

ساغلام یادآور شد: تأکید می‌کنم با اینکه هواداران حمایت می‌کنند اما دوست داشتم هواداران بیشتری بیایند. درست است که در این فصل مشکلات زیادی داریم اما حمایت هواداران را نمی‌بینیم. سه بازی انجام دادیم و طرفداران کمی آمدند.  هواداران نارحت هستند اما هوادار واقعی در این مشکلات مشخص می‌شود. این مسئله برای ما یک امتیاز منفی است. در دیدارهای خارج از خانه هواداران زیادی از حریفمان حمایت کرده است. مقابل مشکی‌پوشان، پدیده، پارس جنوبی و حتی ذوب آهن هم هواداران از تیم‌شان حمایت کردند. برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم. آنها امروز خوب جنگیدند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه هواداران از نتایج ناراحت هستند که به ورزشگاه نمی‌آیند، تصریح کرد: این فصل شرایط مشخص است. هواداران شرایط را بهتر از من می‌دانند. اگر نیایند تیم می‌بازد پس چه زمانی قصد حمایت دارند.
وی در مورد اینکه او از بستن تیمی قوی برای فصل صحبت کرد و آیا برای فصل بعد صحبتی با مسئولان داشته است، گفت: هنوز مذاکره‌ای انجام نشده است. هنوز معلوم نیست ما با این بازی‌ها در لیگ برتر می‌مانیم و مذاکرات در این بین معنی ندارد.

 

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه هواداران در هشت دیدار اخیر فقط یک گل از تیم‌شان دیده‌اند و چرا باید به ورزشگاه بیایند، عنوان کرد: خُب نیایند! این فصل مشخص است پر از مشکل بوده. این را هواداران بهتر می‌دانند که اگر نیایند تیم می‌بازد و آن موقع چه کسی باید از تیم حمایت کند؟!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره اینکه آیا مذاکره‌ای با باشگاه برای تمدید قرارداد انجام داده است یا خیر، گفت: هنوز هیچ مذاکره‌ای نشده است، چون الان مشخص نیست فصل بعد در لیگ برتر هستیم یا خیر! به نظرم این مذاکرات معنی خاصی ندارد.

ساغلام در مورد اینکه مصطفی آجرلو گفته است که تمام امکانات در اختیار سرمربی تیم قرار گرفته است، گفت: شما باید بگویید مدیرعامل باشگاه دقیقاً چه چیزی گفته است. شما خبرنگاران اکنون با یکدیگر نیز در این زمینه هم‌عقیده نیستید. من باید بدانم ابتدا چه چیزی گفته شده است.

در ادامه نشست خبری مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز در واکنش به اعتراض خبرنگاران مبنی بر پاسخ‌گو نبودن مصطفی آجرلو به آنها گفت: این یک فصل استثنایی برای فوتبال ایران است و فصل آینده هم پرسپولیس این مشکل را خواهد داشت. شما بگویید آیا آجرلو مربی ضعیفی به تیم آورده است؟ آیا مدیرعامل باشگاه 10 بازیکن جدید را با نظر خودش جذب کرده است؟ ابتدای همین فصل با تمام مشکلاتی که وجود داشت باشگاه 13 میلیارد از بدهی‌های مدیران پیشین باشگاه را پرداخت کرد. در فضای مجازی می‌گویند که آجرلو می‌خواهد تیم را به لیگ یک ببرد! این درست نیست. ما 9 پرونده در فیفا داشتیم که اگر کم‌کاری می‌شد احتمال داشت از باشگاه امتیاز کم شود. ما باید بدانیم هوادار حق دارد ناراحت شود، اما اگر آجرلو به جای ساغلام مربی ارزانی می‌آورد آن زمان حق با شما بود.

محمدجواد پاینده، مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در ادامه و در واکنش به طرح این موضوع که عباسی، مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی همواره با رسانه‌ها در تعامل بوده است، اما آجرلو هیچ‌گاه پاسخگو نیست، گفت: فکر می‌کنید مشکلات با مصاحبه حل می‌شود؟! روز گذشته آجرلو گفت تمام مشکلات با من است، دیگر چه می‌خواهید؟!

در ادامه پاینده در مورد اینکه آیا مدیرعامل باشگاه قصد دارد ساغلام را در تیم حفظ کند یا خیر؟ گفت: آجرلو الان اینجا نیست و اکنون هم وقت مذاکره درباره تمدید قرارداد نیست.

ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه نشست تصریح کرد: شما این تیم را بیشتر از من می‌شناسید وقتی به تیم یک نگاه اجمالی می‌کنیم می‌بینیم که ما بازیکنانی داریم که تا الان در لیگ برتر بازی نکرده‌اند، ما با این کادر در سه جام بازی کردیم، ما 14، 15 بازیکن داریم و مجبور شدیم از بازیکنان زیر 18 سال‌مان استفاده کنیم. شما اگر به ذهن‌تان فشار بیاورید می‌بینید که در خیلی از کشورها تیم‌ها با این وضعیت شرایط بدتری نسبت به ما داشته‌اند تا به شرایط عادی برگردند. هوادار باید در این دوره به تیم نگاه کند. اگر در این شرایط پول هزینه شود و بازیکن خوب به تیم بیاید در آن زمان حق با هوادار است. در این فصل ما مشکلات زیادی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان در مورد دلیل تعویض دانیال اسماعیلی‌فر و اینکه تیم تراکتورسازی کرنرهای زیادی از دست می‌دهد، گفت: ما سعی می‌کنیم در کرنرها زیاد بازی مستقیم انجام ندهیم و با سازماندهی استفاده کنیم، اما متأسفانه این اتفاق نمی‌افتد. در مورد تعویض اسماعیلی‌فر هم این بازیکن دچار کشیدگی کشاله پا شده بود و مجبور شدیم او را تعویض کنیم، ضمن اینکه سایر بازیکنان ما هم شرایط خوبی نداشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار