گزارش روز تابناک تبریز
کد خبر: ۵۸۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 10 April 2018

به گزارش تابناک تبریز، تراکتورسازی تبریز این فصل یکی از بدترین فصل های قفوتبالی خود را میگذراند و با اینکه در سه جام حضور داشتند اما در هیچ کدام از این جبهه ها موفق ظاهر نشدند و پس از حذف در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی و کنار رفتن در جام حذفی در لیگ نیز چندان حال خوشی را ندارند و برای بقا (هرچند سقوط این تیم بسیار بعید است) میجنگند.

سوال اینجاست ؛چرا تراکتور از تیمی که در فصل گذشته برای قهرمانی میجنگید این فصل به این اوضاع دچار شد. شاید جواب همگان ، محرومیت پیش فصل تراکتور از جذب بازیکن بود. این درست است اما تراکتورسازی با این بازیکنان فعلیش نیز خیلی سرتر از تیم های دیگر میتوانست عمل کند.

در این بررسی میخواهیم یکی از موارد تاثیر گذار در عدم نتیجه گیری تیم را  واکاوی کنیم.

حواشی بسیار زیاد

درگیری و محرومیت حاتمی، محرومیت دو ماهه کاپیتان تیم، اختلاف بین آجرلو مدیر عامل و یحیی گل محمدی سرمربی تیم در نیم فصل چند مورد است که هرکدام باعث میشود که کمر هر تیمی شکسته شود. برای مثال وقتی سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در این تیم بازی میکند فقط در 6 درصد بازی ها امکان گلزدن به این تیم وجود دارد و این یعنی حضور یک کاپیتان چقدر میتواند موثر باشد.

درگیری بد موقع مدیر عامل و سرمربی نیز مزید عدم نتیجه گیری تیم شد.آجرلو که مدیر با تجربه ای بود در مقطعی از فصل با سرمربی تیم دچار تنش شد و این تنش به تیم ضربه اساسی زد. درحالی که با همدلی بیشتر بین کادر مدیریتی و کادر فنی تیم میتوانستند با کمی صبر بیشتر تیم را از بحران هدم نتیجه گیری خارج کنند.

اما مدیریت تیم دست به تغییر کادر فنی تیم زد.ولی فشار سکو ها از تیم کمتر نشد.

ساغلام آمد ولی....

سرمربی ترک تبار که در کشور خود سابقه قهرمانی با بورسا اسپور را داشت، وقتی راهی تراکتورسازی شد حرف هایی را بر زبان آورد که خیلی ها را امیدوار کرد. او در جلسه معارفه اش از قهرمانی در آسیا و ساختن تیمی قدرتمند صحبت کرد اما حالا تیمش در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.

 ساغلام در 12 بازی سرمربیگری تراکتور را برعهده داشته که 5 مساوی، 5 باخت و فقط دو برد توانسته به دست بیاورد. کسب فقط دو پیروزی از 12 بازی ممکن به خوبی نشان می دهد که ساغلام نتیجه خوبی نگرفته است. 

هرچند نحوه بازی تراکتور و ضرب آهنگ این تیم نشان از روزهای خوبی در آینده میدهد به شرطی که سه ضلع مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم دچار حواشی نشوند و برای فصل بعد باید مدیریت تیم از ساغلام حمایت کرده و خواسته های وی را در جذب بازیکنان مورد نظرش تامین کند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
مسئولانی که تراکتوررابه بهای حفظ میزخودمی فروشند بزرگترین مشکل تراکتوراست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار