احیای اردوگاه فرهنگی ورزشی امام علی شهرستان بناب؛
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در گفتگو با تابناک تبریز، گفت: در دیدار با وزیر آموزش و پرورش و نماینده بناب طرح های راکد و در دست اقدام آموزش و پرورش شهرستان مطرح و بررسی شد.
کد خبر: ۵۹۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 12 April 2018

وی افزود: احیای اردوگاه امام علی(ع) شهرستان با اختصاص بیش از2 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار در دستور کار آموزش و پرورش بناب قرار گرفت.

وی افزود: وزیر محترم آموزش و پرورش جهت تکمیل و تجهیز این اردوگاه مبلغ دومیلیارد ریال اعتبار اختصاص داده اند و مبلغ پانصد میلیون ریال توسط مدیرکل نوسازی استان و دویست میلیون ریال دیگر توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان اختصاص داده شده است.

محمود قهرمانی با انتقاد از راکد ماندن این اردوگاه گفت: اردوگاه فرهنگی و گردشگری در طول یک دهه به حال خود رها شده است وبرخی گیاهان موجود در اردوگاه در حال خشک شدن و از بین رفتن است و تکمیل این اردوگاه ضروری بوده و از اهداف اصلی این اداره در سال های آتی خواهد بود.

وی افزود: تکمیل و بهره بهره برداری این مجموعه نیاز به همکاری مسئولان شهرستان دارد و در مراحل اولیه ایجاد آلاچیق، کاشت درختان و ایجاد فضای سبز ، و ایجاد بخش سورتمه سواری مد نظر است.

قهرمانی اظهار داشت: نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین مسائل آموزش و پرورش شهرستان، بر لزوم رسیدگی و تأمین اعتبار طرح ها اشاره کرد و خواستار تداوم کمکهای مالی وزارت به اداره آموزش و پرورش بناب شد.

طبق گزارش تابناک، اردوگاه امام علی(ع) واقع در نزدیکی روستای تازه کند زوارق زمینه های بالایی برای ایجاد محیطی مفرح وشاد برای اوقات فراغت دانش آموزان دارد و با تکمیل آن، نیازهای مدارس و خانواده های دانش آموزان را برای غنی تر کردن برنامه های فرهنگی تامین خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :