یک عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: افرادی از جمله ناطق‌نوری، خاتمی، سیدحسن خمینی و جهانگیری در ادامه جلساتی که با حضور مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار می‌شد، اخیرا با یکدیگر دیدار کردند.
کد خبر: ۵۹۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 13 April 2018

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: این دیدار که به سرعت خبرش تحت عنوان دیدار جریان اعتدالگرا و اصلاح‌طلب منتشر شد، دیدار خوبی بوده که احتمالا جزئیاتش به زودی منتشر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: البته چنین دیدارهایی پیش از این‌ها در زمان حیات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز انجام می‌شد.

وی با بیان این‌که«هنوز احزاب و تشکل های رسمی در کشور ما کم هستند» ادامه داد: لذا سرمایه‌های اجتماعی و شخصیت‌های معتمد مردم بویژه شخصیت‌هایی که در این جلسه جمع شدند، اثر و نقش تاثیرگذاری در فرایندسیاست داخلی ، جامعه و انتخابات ما دارند.

وی سپس افزود: آقای خاتمی مورد اعتماد مردم هستند. دیدگاه و نظرشان مورد قبول جامعه قرار می‌گیرد، بویژه در انتخابات سال ۹۶ ، همه قبول دارند که عملا مدیریت سیاسی انتخابات را در اختیار داشتند. از سوی دیگر جایگاه بیت امام هم برای مردم مشخص است. ناطق نوری هم شخصیتی است که از قبل انقلاب تا بعدها در مجلس شورای اسلامی تا جایگاه‌شان در میان اصولگرایی همواره حضور تاثیرگذاری داشته‌اند.

این عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: این‌گونه جلسات می‌تواند برای کشور بسیار تاثیرگذار و امیدبخش باشد. هم‌چنین لازم است که همواره روسای قوا نیز با چهره‌های سیاسی مطرح دیدار داشته باشند، این امری مرسوم در تمام دنیاست.

وی با بیان این‌که «خاتمی، ناطق نوری ،سید حسن خمینی و جهانگیری چهره‌های اصلی حمایت کننده روحانی طی جریان انتخابات سال گذشته بودند»، گفت: پیشنهاد من این است که چنین جلساتی به صورت مستمر و ادامه‌دار برپا شود، با نظم بیشتر و فاصله کم‌تر جلسات تشکیل شود تا هماهنگی میان این دوستان افزایش یابد. در این صورت جامعه آثار و برکات این هماهنگی‌ها را خواهد دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار