ظهر امروز خبرهایى پیرامون تغییرات مدیریتى در باشگاه تراکتورسازى مطرح شد که منابع روشنى نداشت.
کد خبر: ۵۹۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ 14 April 2018

نخستین خبر از برکنارى آجورلو و احتمال جایگزینى ناصر شفق حکایت داشت و در دومین خبر به احتمال حضور سردار ربیعى به عنوان جانشین آجورلو اشاره شده بود.

 با این وجود به نظر مى رسد این دو شایعه بى اساس دور از واقعیت است.

 موضوع اصلى خروج مصطفى آجورلو از مدیریت تربیت بدنى سپاه است.

 پیش از این گفته مى شد آجورلو که دو مسئولیت همزمان را بر عهده داشته دوشغله محسوب مى شود همچنین با توجه به شرایط ویژه تراکتورسازى ، در آخرین روزهاى سال ٩٦ مصطفى آجورلو از ریاست تربیت بدنى سپاه کناره گیرى کرد اما این موضوع ارتباطى به سمت وى در باشگاه تراکتورسازى ندارد.

 همچنین تربیت بدنى بخشى از زیرمجموعه معاونت آموزشى سپاه محسوب مى شود که مسئولیت آن بر عهده سردار ربیعى است و طبیعتا حضور سردار ربیعى معاون آموزشى سپاه به عنوان مدیرعامل تراکتورسازى دور از ذهن به نظر مى رسد.

 همچنین ماجراى مطرح شدن مجدد نام شفق احتمالا به حضور وى در تبریز بازمى گردد. ناصر شفق شب گذشته وارد تبریز شده اما بازگشت وى به تراکتورسازى در گرو تغییر مالکیت این باشگاه است نه تغییر مدیریت!

 در واقع شفق تنها در شرایطى به تراکتورسازى بازمى گردد که مالکیت این باشگاه را به دست آورد که تاکنون موفق به اثبات این ادعا نشده است.

 بنابر این به نظر مى رسد شایعه برکنارى آجورلو و جایگزینى سردار ربیعى یا شفق نیز موج سازى رسانه اى است که با توجه به شرایط فعلى تراکتورسازى صورت گرفته و حقیقت ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار