فرماندار رفسنجان
فرماندار رفسنجان از افتتاح یک کارخانه صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با حضور سفیر چین، استاندار کرمان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 16 April 2018

علیار اسکندری‌نسب صبح دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران سال ۹۶ را با موفقیتهای زیادی پشت سر گذاشت و از جمله در بعد خارجی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران، شکست داعش در کشورهای عراق و سوریه بود که این پیروزی‌ها را به همه آزادی‌خواهان جهان تبریک می‌گوییم.

وی بیان داشت: در سال گذشته مقامات کشوری از جمله رئیس‌جمهور به استان کرمان سفر کردند و بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان به بهره‌برداری رسید که اغلب این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی در استان اجرا شده است و همراهی و همدلی همه مسئولان استان موجب این امر شد.

فرماندار رفسنجان در ادامه از حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در پنجشنبه هفته جاری در رفسنجان خبر داد و گفت: پنجشنبه هفته جاری با حضور سفیر چین، استاندار کرمان، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و مسئولان استانی کارخانه فروکروم در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به بهره برداری می رسد.

اسکندری نسب ادامه داد: این هیئت همچنین روز جمعه نیز پس از بازدید از اماکن تاریخی شهرستان و سپس به منطقه نوق سفر کرده و از منزل پدری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در شهر بهرمان دیدن خواهند کرد، پس از آن نیز به شهرستان انار سفر می کنند، ضمن اینکه قصد داریم جلسه ای را با حضور فعالان اقتصادی شهرستان را نیز یا در رفسنجان یا در شهر سرچشمه با حضور این هیئت برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه رفسنجان به لحاظ بارندگی دارای چالش شده این حضور فرصت خوبی است که بتوانیم از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس که خیلی تأثیرگذار هستند برای بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی کمک بگیریم.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: در بحث مسائل افغانستان حضور دانشجویان اتباع یک فرصت بسیار مناسبی است و بحث ساماندهی اتباع افغانستانی در شورای استان به تصویب رسیده و به تهران ارسال شده است.

اسکندری نسب اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم به این مهم دست یابیم چرا که هر کسی بخواهد در ایران زندگی کند برای حضور خود باید هزینه‌هایی بپردازد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار