مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: قرآن کریم با تأثیرگذاری بر قلب و جان مردم می‌تواند جامعه را به درجه‌های عالی برساند.
کد خبر: ۵۹۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 21 April 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم عصر امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه تأثیر قرآن کریم در همه جوامع و برای گروه‌های مختلف انسان‌ها است، اظهار داشت: قرآن کریم با تأثیرگذاری بر قلب و جان مردم می‌تواند جامعه را به درجه‌های عالی برساند.

وی با بیان اینکه جامعه متمدن با عمل کردن به آیات قرآن کریم به دست می‌آید، مطرح کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در عمان، یمن و سوریه نیز ازجمله نتایج و آثار مطلوب عمل به قرآن کریم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اینکه حفظ وحدت میان مسلمانان با عمل به قرآن کریم به دست می‌آید، عنوان کرد: راهکارهای مبارزه و مقابله با بسیاری از مشکلات ازجمله مشکلاتی که امروزه استکبار جهانی برای کشورهای اسلامی به وجود می‌آورد در قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه برگزاری این‌گونه مسابقات می‌تواند تأثیر قرآن را به افراد جامعه یادآوری کند، یادآور شد: دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با 71 شرکت‌کننده از 46 کشور در سه محور قرائت همراه با تفسیر، حفظ کل قرائت همراه تفسیر و خطابه قرآنی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار