در هفته 33 ليگ دسته اول فوتبال ايران صورت مي‌گيرد
تيم فوتبال صباي قم در آخرين مسابقه خانگي خود از فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر ماشين‌سازي تبريز صف‌آرايي مي‌كند.
کد خبر: ۵۹۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 22 April 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقات هفته شانزدهم از نیم‌ فصل دوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر سومین روز اردیبهشت ماه به شکل همزمان با انجام 9 بازی بین 18 تیم حاضر در این دوره به انجام می‌رسد و صبا آخرین بازی خانگی خود را این هفته انجام می‌دهد.

در شرایطی که تیم نفت مسجد سلیمان تنها یک امتیاز برای صعود به لیگ برتر نیاز دارد، خونه به خونه بابل دو امتیاز بیشتر از تیم‌های سوم و چهارم جدول یعنی فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران دارد، قمی‌ها بدون امید به صعود‌، نگران آینده مبهم صبای قم هستند.

از ساعت 17 روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، تیم‌های پانزدهم و هفدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال با یکدیگر مسابقه‌ای سرنوشت‌ساز دارند، دیداری که البته سه امتیاز آن برای نماینده آذربایجان شرقی فوق‌العاده حائز اهمیت است.

تیم فوتبال صبای قم در حالی آخرین بازی خانگی این فصل خود خود را در برابر تیم ماشین‌سازی تبریز انجام می‌دهد که در نیم‌فصل نخست از این تیم یک امتیاز در شهر تبریز گرفته ولی در حال حاضر هیچ انگیزه‌ای برای گرفتن امتیاز از حریف ندارد زیرا این ماشین‌سازی است که به شدت به امتیازات مسابقه نیاز دارد.

ماشین‌سازی تبریز در شرایطی گام به این دیدار می‌گذارد که جدال سخت و نفس‌گیری با تیم رده شانزدهمی ایرانجوان بوشهر به منظور فرار از سقوط به دسته پائین‌تر دارد، بنابراین تبریزی‌ها به خوبی ارزش سه امتیاز مسابقه هفته سی و سوم لیگ برابر صبای قم را می‌دانند و تا دندان مسلح به مصاف صبا می‌روند.

این در شرایطی است که صبای قم بیش از یک ماه است که هرگز تمرین نمی‌کند و عده‌ای بازیکن جوان و کم نام و نشان با صلاحدید کادر فنی این تیم در هفته‌های اخیر به میدان می‌روند، تیمی که به شدت در بحران به سر می‌برد و از هفته‌ها قبل به لیگ دسته دوم فوتبال ایران سقوط کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار