رئیس دفتر رئیس جمهور به همراه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان شرقی در جریان سفر به تبریز با «بابک موسی نژاد» کارگر نمونه شرکت ریخته گری تراکتور سازی تبریز دیدار کرد.
کد خبر: ۵۹۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 23 April 2018

محمود واعظی در این دیدار اظهار کرد: از آنجایی که دکتر روحانی نسبت به قشر کارگر عنایت ویژه‌ای دارد، مدام به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت گوشزد می‌کند که کارگران سرمایه‌های کشور هستند و باید وضعیت معیشتی و امنیت این قشر در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: کارگران ضمن بومی‌سازی محصولات از سوی دیگر در راستای ارتقای کیفیت آن‌ها نیز نقش موثری ایفا می‌کنند؛ بنابراین باید هفته‌ی کارگر را گرامی داشته و در راستای مرتفع کردن مطالبات آنان تلاش کنیم.

واعظی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم شعار « حمایت از تولید داخلی و اشتغال» محقق شود، کارگران باید خط مقدم جبهه‌ی تولید باشند.

وی عنوان کرد: مردم ولایت مدار و با غیرت باید بدانند که با خرید تولید داخلی وضعیت اشتغال کشور مطلوب می‌شود؛ لذا اقتصاد ما زمانی شکوفا می‌شود و زمانی می‌توانیم بازار کشورهای خارجی را تسخیر کنیم که کارگران از این‌که نظام و دولت حامی آن‌ها است، اطمینان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار