سومین همایش بزرگ قرآنی دانشگاه بناب؛
حجت الاسلام عیسی رنجبر گفت: قرآن عامل اصلی هدایت و تربیت کننده ی افراد و جوامع بشری به سوی کمال و نیل به ارزشهای اخلاقی و انسانی است.
کد خبر: ۵۹۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 23 April 2018

مسئول نهاد رهبری دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگار تابناک تبریز، با اشاره به تاثیر همایشات قرآنی اظهار داشت: قرآن بهترین عامل اتحاد و نشاط در جامعه است و نورانیت نسل ها از قرآن است.
وی افزود: اگر خواهان گذر از زندگی مادی و جسمی هستیم و دنبال رهایی و تعالی روحانی باشیم، قرآن تنها راه نجات بشریت و هدایت است.
حجت الاسلام رنجبر تاکید کرد: چنین همایشاتی جامعه را به سمت معنویت سوق می دهد و دلها تنها با یاد و ذکر الهی آرامش می گیرد و همایشات قرانی و انس با قرآن رمز زندگی سعادتمندانه بشر است.

محرم حاجی زاده مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بناب در خصوص برگزاری همایش قرآنی گفت: برای سومین سال پیاپی همایش کشوری قرآنی در دانشگاه بناب با استقبال کم نظیر دانشجویان برگزار شد و این استقبال و حضور دانشجویان نشانه انس همیشگی جوانان با قرآن است.
حاجی زاده با اشاره به آیه " این قرآن به راهی هدایت می‌کند که استوارترین راههاست " تاکید کرد: قران کریم دربرگیرنده ی هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.
یکی دانشجویان عضو کانون قران و عترت دانشگاه بناب گفت: این همایش قرآنی با حضور استاد محمد جعفری و دکتر محمد حق گویان برای سومین سال متوالی برگزار شد و امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه بناب همکاری خوبی با کانون دارد و با آگاهی از تاثیرات این همایشات همواری در جهت برگزار هر چه بهتر آن در کنار دانشجویان تعامل سازنده ای داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار