رئیس جامعه هتلداران کیش از استقبال خوب مردم از این جزیره در ایام نوروز خبر داد و گفت: بیش از 90 درصد هتل‌های کیش در ایام نوروز اشغال بودند.
کد خبر: ۵۹۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 24 April 2018

به گزارش تابناک : رئیس جامعه هتلداران کیش از استقبال خوب مردم از این جزیره در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز 5 هزار خودرو وارد جزیره کیش شدند که در مجموع چیزی حدود 240 هزار نفر از این جزیره دیدن کردند.

مسیح‌اله صفا با بیان اینکه ما نوروز بسیار خوبی را در جزیره کیش داشتیم، عنوان کرد: در نوروز 97 تقریباً بیش از 90 درصد از هتل‌های این جزیره پُر بودند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: در ایام نوروز 5 هزار خودرو وارد جزیره کیش شدند که در مجموع چیزی حدود 240 هزار نفر از این جزیره دیدن کردند.

رئیس جامعه هتلداران کیش با بیان اینکه همه امکاناتی که در کشورهای خلیج‌فارس وجود دارد در کیش هم موجود است، عنوان کرد: درصد نارضایتی مردم در ایام نوروز امسال بسیار کم بود به همین جهت استقبال خوبی از این جزیره صورت گرفت.

صفا در ادامه خاطرنشان کرد: مردم، طبق فرمایشات رهبری که فرمودند «کالای ایرانی مصرف کنند» کیش را هم بایستی به عنوان یک کالای ایرانی بدانند و به جای سفر به آنتالیا، دبی و ... به این جزیره که تمام امکانات موجود در سایر کشورهای حوزه خلیج‌فارس را دارد سفر کنند.

 

 

منبع : تین نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار