دبیر هیات والیبال استان قزوین :
دبیر هیات والیبال استان قزوین گفت: مهدی مرندی لیبروی نام آشنای تیم ملی ایران در لیگ ملت ‌های والیبال به میدان می رود.
کد خبر: ۵۹۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 25 April 2018

اسدالله شاهمرادزاده با اعلام این خبر افزود: نخستین دوره لیگ ملت های والیبال با حضور 32 تیم در 2 گروه مردان و زنان برگزار می شود و از هر گروه پنج تیم به همراه تیم میزبان (فرانسه) به مرحله نهایی صعود می کنند. 


به گفته وی، لیگ ملت ‌های والیبال از سوم خرداد ماه سال جاری کار خود را آغاز خواهد کرد. 


دبیر هیات والیبال استان قزوین اضافه کرد: مرندی به همراه سایر ملی پوشان برای آمادگی هر چه بهتر در لیگ ملت های والیبال تمرینات خود را از 14 فروردین ماه امسال در مجموعه فدراسیون والیبال آغاز کرده اند.


وی اظهار کرد: سرمربی تیم ملی والیبال ایران از میان 29 بازیکن حاضر در اردو 26 بازیکن را برای حضور در لیگ ملت های والیبال فراخواند که مرندی تنها نماینده این استان در فهرست نهایی نیز جای گرفت.

 
نخستین سری رقابت های لیگ ملت‌ های والیبال ۲۰۱۸ از سوم خرداد تا 17 تیرماه سال جاری با حضور 32 تیم برگزار می شود.


پیش از این، رقابت های یاد شده در قالب لیگ جهانی والیبال برگزار می گردید که در سال 2018 به نام لیگ ملت های والیبال تغییر نام داده است. 


این رقابت ها به صورت دوره ای برگزار و مرحله فینال آن به میزبانی شهر لیل فرانسه ادامه خواهد یافت.


در رقابت های مردان تیم های برزیل، ایران، چین، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه و آرژانتین حضورشان در این رقابت ها برای هفت سال آینده از سوی فدراسیون جهانی تضمین شده و تیم های استرالیا، کره جنوبی، کانادا و بلغارستان به عنوان چهار تیم متغیر این رقابت ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار